pikachu
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 216
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 62kg
- Vetpercentage
- 20%
Je wilt eigenlijk gewoon zeggen dat ze jaren achterloopt.
Hahaha nee nee, alleen dat Claire hem vele male beter rockt
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je wilt eigenlijk gewoon zeggen dat ze jaren achterloopt.
Claire is een echte rock chick!Hahaha nee nee, alleen dat Claire hem vele male beter rockt

Desiccant bags opetenHet schijnt dat @Bert die zakjes altijd bewaarde en daarom zo lang droog stond
. Ik vraag me wel af waarom ze die nooit in de niet-legale PWO's stoppen, of heeft dat met DMAA te maken? Jack3d, Black Booster, Monster. Zit 't volgens mij niet in en m'n Jack3d gaat op een gegeven moment klonteren. (Vriezer helpt niet altijd.)Extra kostenDesiccant bags opeten. Ik vraag me wel af waarom ze die nooit in de niet-legale PWO's stoppen, of heeft dat met DMAA te maken? Jack3d, Black Booster, Monster. Zit 't volgens mij niet in en m'n Jack3d gaat op een gegeven moment klonteren. (Vriezer helpt niet altijd.)
Upgrade je pc maar.Twijfel of ik m'n PC een CPU upgrade ga geven of eindelijk een Nintendo Switch kopen.
![]()
Tja. Is het wel de goede tijd voor. Heb altijd intel gehad maar de Ryzen 5 3600 is qua bang for buck echt geweldig.
Nja ik vind die Nintendo switch maar niks, kan je evengoed een psvita kopen ofzo.Tja. Is het wel de goede tijd voor. Heb altijd intel gehad maar de Ryzen 5 3600 is qua bang for buck echt geweldig.
400,- voor een upgrade setje en je bent klaar.
ZeldaNja ik vind die Nintendo switch maar niks, kan je evengoed een psvita kopen ofzo.

Can confirm. Ben van een i7-870 naar een 3600 gegaan, flinke stapTja. Is het wel de goede tijd voor. Heb altijd intel gehad maar de Ryzen 5 3600 is qua bang for buck echt geweldig.
400,- voor een upgrade setje en je bent klaar.

zeker. slaap er ook slecht door.
Dat er niet voldoende wetenschappelijk onderzoek is geweest, wil niet zeggen dat het niet werkt. Voor mij heeft dry needling in elk geval al heel veel goed gedaan en veel pijnklachten zijn hierdoor verholpen.Ja dat is eigenlijk wel een goede vraag.
Gek dat we ze goedgelovig kunnen zijn. Een collega van mij werd daarop geattendeerd door haar huisarts, dan ga je er toch van uit dat het allemaal in orde is
Dat is bij Turken toch heel normaal?Zit een vrouw naast mij zie ik duidelijk haar beenharen

Ze leek meer op een koelie
Transgender...incl. baard, kan allemaal hé?Zit een vrouw naast mij zie ik duidelijk haar beenharen