XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #113.322
Oh oké :roflol: Ja ik loop gewoon op adidasjes en voor squat & deadlift gewoon kousen maar @wovano zei toch dat t waard is dussss gonna try

Mizuno hier. Maar ik doe sowieso niet mee met de grote jongens. Ik train hard, maar echt groot wil ik niet worden. Ben nu 97kg bij 13% fp en 1,94. Ik wil volgend jaar zomer 100 bij 10 zijn. Maar dat is best hoog gegrepen denk ik.

Ik til lang niet de gewichten die ik anderen zie doen. Ik doe ook te veel reps eigenlijk. En cardio. Wil namelijk ook graag echt een goede conditie hebben.

• #113.323
Goeie keus. :D
Mizuno hier. Maar ik doe sowieso niet mee met de grote jongens. Ik train hard, maar echt groot wil ik niet worden. Ben nu 97kg bij 13% fp en 1,94. Ik wil volgend jaar zomer 100 bij 10 zijn. Maar dat is best hoog gegrepen denk ik.

Ik til lang niet de gewichten die ik anderen zie doen. Ik doe ook te veel reps eigenlijk. En cardio. Wil namelijk ook graag echt een goede conditie hebben.
Ik ken Mizuno alleen als hardloopschoen, niet als zaalschoen. Prima schoenen trouwens, qua kwaliteit vergelijkbaar met Saucony/Asics/ Nike Freerun / Adidas Boost etc. :)

• #113.324

Ik wil gewoon sterk worden :dunno: Maar qua uiterlijk kom ik nog niet eens in de buurt van de rest in de fitness, cardio doe ik amper tot nooit. Tenzij ik alles eruit wil gooien van energie (gaat na 1km lopen xd)

• #113.325
Ik wil gewoon sterk worden :dunno: Maar qua uiterlijk kom ik nog niet eens in de buurt van de rest in de fitness, cardio doe ik amper tot nooit. Tenzij ik alles eruit wil gooien van energie (gaat na 1km lopen xd)
Cardio is goed voor je cardiovasculaire systeem/gezondheid en conditie. Ik doe het overigens ook te weinig, maar een paar keer p/w is wel aan te raden. Je hoeft niet alles eruit te gooien, steady state na je krachttraining is ook prima (of HIIT indien die je voorkeur heeft). Je bent overigens wel erg sterk, zeker voor je leeftijd. Ik vind je de ideale PL'er. :) Die schoenen ga je geen spijt van krijgen (bij het squatten).

• #113.326
Schiet nou eens op met die kuttelefoon, dan kan ik daarna rustig verder eten:
upload_2019-8-29_20-33-54.png

• #113.332
Keek vandaag filmpje van idk wie die ff world record doet op vans :') Gaat benchen met jordans...
Wat is raar aan benchen op Jordans? Ik heb vroeger gebasketbald; basketbalschoenen hebben juist veel grip en zijn stevig/solide.

• #113.333
Wat is raar aan benchen op Jordans? Ik heb vroeger gebasketbald; basketbalschoenen hebben juist veel grip en zijn stevig/solide.
Niks maar het zijn ook maar gewone schoenen, om aan te tonen dat je niet de meest beste schoenen moet hebben om iets te kunnen.

• #113.334
  • #113.335
Weet echt niet wat te drinken morgen.
Waarom is het leven altijd zo lastig!
@yasmine hoe doe jij het nog in deze koude harde wereld?

Terug
Naar boven