- Waardering
- 21.488
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zie het als een warming up, hoef je straks niet op te warmenEn nog slechter... mn fiets is ook nog uit elkaar, mag nog te voet gaan ook
En nog slechter... mn fiets is ook nog uit elkaar, mag nog te voet gaan ook
Ik tel het ineens mee als cardio voor de volledige maandZie het als een warming up, hoef je straks niet op te warmen

Niet iedereen verdient zoveel geld als jij he
Ja maar het kan zo een deugd doen.
Onderbroekenlol...kan wel op vrijdag

Houd je van kleine kinderen?Wat een troep die fles.
Als dat gamay is ben ik de paus.![]()
Niet van allemaal.
Het blijft jammer, ook al gebeurt het bij iedereen behalve Sanca dan.Ik snap meestal niet waarom mensen daar helemaal van onder de indruk zijn bij bekende maar toch onbekenden. Het is meer een spel toch, van rip en blabla? En twee minuten later is hetgeen tussen de tanden steekt meer van belang. Toch?
Wat is een spel? Ik ben het met je eens dat dat overdreven gedoe onzin in, maar als ik een nieuwsbericht lees van een grote naam (of eigenlijk wie dan ook) die is overleden, denk ik toch even 'wow'. Ik zal het inderdaad niet van wakker liggen, maar vind het toch wel treurig nieuws.Ik snap nooit waarom mensen daar helemaal van onder de indruk zijn. Het is meer een spel toch, van rip en blabla? En twee minuten later is hetgeen tussen de tanden steekt meer van belang. Toch?
Dat mag. Vaak spelen egoïstische beweegredenen mee. Zeer menselijk, maar dat bedoel ik met meer een spel.Wat is een spel? Ik ben het met je eens dat dat overdreven gedoe onzin in, maar als ik een nieuwsbericht lees van een grote naam (of eigenlijk wie dan ook) die is overleden, denk ik toch even 'wow'. Ik zal het inderdaad niet van wakker liggen, maar vind het toch wel treurig nieuws.
Laatste privé bericht@ThuggishRuggish die zich maar blijft vervelen, continue min karma en privé berichten stuurt.
Wat voor spel?Dat mag. Vaak spelen egoïstische beweegredenen mee. Zeer menselijk, maar dat bedoel ik met meer een spel.