MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #113.361
poep en pies is gewoon vies

• #113.362
En nog slechter... mn fiets is ook nog uit elkaar, mag nog te voet gaan ook

• #113.365
Wat een troep die fles.
Als dat gamay is ben ik de paus.
IMG_20190830_153016.jpg

• #113.369
@ThuggishRuggish die zich maar blijft vervelen, continue min karma en privé berichten stuurt.

• #113.373
Franco Columbu :(

• #113.375
Ik snap meestal niet waarom mensen daar helemaal van onder de indruk zijn bij bekende maar toch onbekenden. Het is meer een spel toch, van rip en blabla? En twee minuten later is hetgeen wat tussen de tanden steekt meer van belang. Toch?

• #113.376
Ik snap meestal niet waarom mensen daar helemaal van onder de indruk zijn bij bekende maar toch onbekenden. Het is meer een spel toch, van rip en blabla? En twee minuten later is hetgeen tussen de tanden steekt meer van belang. Toch?
Het blijft jammer, ook al gebeurt het bij iedereen behalve Sanca dan.

• #113.377
Ik snap nooit waarom mensen daar helemaal van onder de indruk zijn. Het is meer een spel toch, van rip en blabla? En twee minuten later is hetgeen tussen de tanden steekt meer van belang. Toch?
Wat is een spel? Ik ben het met je eens dat dat overdreven gedoe onzin in, maar als ik een nieuwsbericht lees van een grote naam (of eigenlijk wie dan ook) die is overleden, denk ik toch even 'wow'. Ik zal het inderdaad niet van wakker liggen, maar vind het toch wel treurig nieuws.

• #113.378
Wat is een spel? Ik ben het met je eens dat dat overdreven gedoe onzin in, maar als ik een nieuwsbericht lees van een grote naam (of eigenlijk wie dan ook) die is overleden, denk ik toch even 'wow'. Ik zal het inderdaad niet van wakker liggen, maar vind het toch wel treurig nieuws.
Dat mag. Vaak spelen egoïstische beweegredenen mee. Zeer menselijk, maar dat bedoel ik met meer een spel.

Terug
Naar boven