Vieze jij
Huge Freak
- Waardering
- 9.714
- Lengte
- 1m92
- Massa
- 130kg
- Vetpercentage
- 14%
Koptelefoon vergeten. Nu moet ik sociaal doen en aanhoren hoe het weekend was van mijn collega’s.![]()
hoe was je weekend
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Koptelefoon vergeten. Nu moet ik sociaal doen en aanhoren hoe het weekend was van mijn collega’s.![]()
Beter dan die van jou zo te lezen
Ik zag een dame haar billen flexen maar die kon dus totaal nie squatten. Ze keek ook heen en weer om te kijken of er iemand naar haar keekEr zat weer een guy in de fitness, die er zeker wat van kon, hoe het niet moet.
Daarnaast zat hij te flexen in de grote spiegel, zonder enige definitie te hebben. Het liefst zie ik mensen flexen in de kleedkamer tenzij je het goed kan, dan mag het van mij.
Waarschijnlijk iemand die normaal in de basic fit traint, ziet er zo iemand uit
Omg ik word aangekeken in de fitness!!!!! #metooIk zag een dame haar billen flexen maar die kon dus totaal nie squatten. Ze keek ook heen en weer om te kijken of er iemand naar haar keek
Liefst in de kleedkamer?Er zat weer een guy in de fitness, die er zeker wat van kon, hoe het niet moet.
Daarnaast zat hij te flexen in de grote spiegel, zonder enige definitie te hebben. Het liefst zie ik mensen flexen in de kleedkamer tenzij je het goed kan, dan mag het van mij.
genant.Ja daarom juist, dan doet niemand het
Maar dan stoor je me niet tijdens mn training :d Nogal vlug afgeleidEr zat weer een guy in de fitness, die er zeker wat van kon, hoe het niet moet.
Dat heb je al eens gezegd.Dan stoort ie me niet tijdens mn training :d Nogal vlug afgeleid

Het maakt niet uit dat je snel afgeleid bent van naakte mannen in de kleedkamer. We zullen echt niet anders over je denken nu.Dan stoort ie me niet tijdens mn training :d Nogal vlug afgeleid
Dat heb je al eens gezegd.
Lijkt er verdacht sterk op dat je het net iets té hard wil ontkennen....?
Is trouwens niks mis mee hoor. Gisteren was er zelfs nog een coming-out van @Big Chungus
![]()
grr

Dat is een slap excuus van mannen die hun homofiele gevoelens willen goedpraten.
Misschien dat @mat hem wel kan helpen tijdens een hot and sweaty workout.Dat is een slap excuus van mannen die hun homofiele gevoelens willen goedpraten.
En helemaal gay is dus niet oké??
Niet zo serieus en trek de volgende keer ook onderbroek aan.
Hoeveel cm?
Mag niet, ik heb niet de broek aan in huis.Niet zo serieus en trek de volgende keer ook onderbroek aan.