bartham1
Novice
- Waardering
- 13
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mn client die al een half uur te laat was voor training en vervolgens mij appt dat ze in slaap is gevallen om 13;00 in de middag![]()

Sorry.Diegene die met zn vriendin 40 minuten de squatrek bezig hield 2 dagen geleden...
sterf
Nog ff aan het profiteren nu de karma er nog niet is?
Nog ff aan het profiteren nu de karma er nog niet is?
Kunnen we geen dbbers in de ring organiseren?Bert zelfs met juice op Kun je niet squatten en deadliften.

In
Zelfs zonder dat jij je bek open trekt krijg ik zin om 'm vol te schijten.Bert zelfs met juice op Kun je niet squatten en deadliften.
Denk niet dat je daar nog veel in kan sch**ten. Zijn bek zit nu al overvol.Zelfs zonder dat jij je bek open trekt krijg ik zin om 'm vol te schijten.
FB haircut AAS.....tja!! BokitoWaarom? Heb je zoveel haar dat je door 3 kappers tegelijk geknipt moet worden?
Het is misschien een beauty salon, waar hij terzelfdertijd zijn nagels laat doen en een gezichtsbehandeling krijgt...?Waarom? Heb je zoveel haar dat je door 3 kappers tegelijk geknipt moet worden?

Tussen z'n benen, onder z'n armen & op borst en nog op z'n hoofdWaarom? Heb je zoveel haar dat je door 3 kappers tegelijk geknipt moet worden?
Baksteen door haar ruit?Buurvrouw zit te zingen, wtf doet die.. Trekt op niks
Edit: wtf het wordt nog erger?![]()