- Waardering
- 194
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 96kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Om 05:03 ging de brandweer pieper voor een reanimatie.
Helaas geen succesvolle geweest.
Rip
Gebeurde afgelopen vrijdag. Hoe erg weet ik niet maar valt wel mee. Voel die pijn nogsteeds. Maar over paar dagen ga ik wel proberen mijn borst te trainen, maar dan een Dexter Jackson type training. Licht en geconcentreerd
Ik had wel vaker pec tear door 150kg+ bench sessies te houden maar dan trainde ik mijn borst pas weer 6/7 dagen later maar dan is het een pompsessieAls jij dan je chest alweer kan trainen is het geen tear, klinkt natuurlijk wel stoer.
Dit. Een tear is Engels voor scheur. Als je een spierscheuring van je borstspier hebt kun je wel langer dan 6/7 dagen geen borst trainen. Waarschijnlijk is het een verrekking of misschien nog waarschijnlijker een spierverkramping.Als jij dan je chest alweer kan trainen is het geen tear, klinkt natuurlijk wel stoer.
Nee vrijwilliger. Beroeps met 0-urencontract hahaha
No way dat jij na 6 dgn weer benchen gaat met een gemiddelde pec tear. Kunt zelfs moeten opereren. Zal eerder verrekt zijn want pec tear komt niet vaak voor.
Nou ik bench niet na zo’n verrekking. Wel machines. Wat het ook is, kan wel kloppen wat jullie zeggen. Vandaag voel ik het veel minderDit. Een tear is Engels voor scheur. Als je een spierscheuring van je borstspier hebt kun je wel langer dan 6/7 dagen geen borst trainen. Waarschijnlijk is het een verrekking of misschien nog waarschijnlijker een spierverkramping.
Nou ik bench niet na zo’n verrekking. Wel machines. Wat het ook is, kan wel kloppen wat jullie zeggen. Vandaag voel ik het veel minder
Gaaf! Ik probeer er ook al een aantal jaar bij te komen.
In mijn vorige woonplaats woonde ik te ver van de kazerne en mijn huidige woonplaats zitten ze helaas vol.
Moest ik dit ooit hebben bestel ik alvast een doodskist... Ziet er bangelijk uit![]()
Deze had er eentje. Paarse kleur kwam na een dag of 2 op. Hoorde het knappen.