MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #114.202
Zopas een opmerking gekregen over hoe m'n portefeuille zeer zichtbaar is in deze broek.

En dat ze waarschijnlijk goed gevuld moet zijn.

#golddiggers een volk apart!

• #114.203
Miami app & web servers lopen te klootzakken.

• #114.206
Pec tear opgelopen door heavy bench sessie. :grumble:

• #114.208
Als bodybuilder moet je toch wel beter weten dan heavy te gaan benchen imo, wel balen knurft!

• #114.209
Gebeurde afgelopen vrijdag. Hoe erg weet ik niet maar valt wel mee. Voel die pijn nogsteeds. Maar over paar dagen ga ik wel proberen mijn borst te trainen, maar dan een Dexter Jackson type training. Licht en geconcentreerd

• #114.211
Als jij dan je chest alweer kan trainen is het geen tear, klinkt natuurlijk wel stoer.
Ik had wel vaker pec tear door 150kg+ bench sessies te houden maar dan trainde ik mijn borst pas weer 6/7 dagen later maar dan is het een pompsessie

• #114.212
No way dat jij na 6 dgn weer benchen gaat met een gemiddelde pec tear. Kunt zelfs moeten opereren. Zal eerder verrekt zijn want pec tear komt niet vaak voor.

• #114.213
Als jij dan je chest alweer kan trainen is het geen tear, klinkt natuurlijk wel stoer.
Dit. Een tear is Engels voor scheur. Als je een spierscheuring van je borstspier hebt kun je wel langer dan 6/7 dagen geen borst trainen. Waarschijnlijk is het een verrekking of misschien nog waarschijnlijker een spierverkramping.

• #114.215
No way dat jij na 6 dgn weer benchen gaat met een gemiddelde pec tear. Kunt zelfs moeten opereren. Zal eerder verrekt zijn want pec tear komt niet vaak voor.
Dit. Een tear is Engels voor scheur. Als je een spierscheuring van je borstspier hebt kun je wel langer dan 6/7 dagen geen borst trainen. Waarschijnlijk is het een verrekking of misschien nog waarschijnlijker een spierverkramping.
Nou ik bench niet na zo’n verrekking. Wel machines. Wat het ook is, kan wel kloppen wat jullie zeggen. Vandaag voel ik het veel minder

• #114.216
+ verkouden, slapen gaat kut door verstopte neus

• #114.217
Nou ik bench niet na zo’n verrekking. Wel machines. Wat het ook is, kan wel kloppen wat jullie zeggen. Vandaag voel ik het veel minder
y1Mpn6N.jpg

Deze had er eentje. Paarse kleur kwam na een dag of 2 op. Hoorde het knappen.

• #114.218
Gaaf! Ik probeer er ook al een aantal jaar bij te komen.
In mijn vorige woonplaats woonde ik te ver van de kazerne en mijn huidige woonplaats zitten ze helaas vol.

Jammer. Zijn maar weinig posten volgens mij die vol zitten. Wij mogen nu weer 5 nieuwe mensen werven aangezien er 3 gestopt zijn en we gewoon minimaal 18 mannen/vrouwen moeten hebben.
Werk je ook in je huidige woonplaats? Anders zou je eens kunnen informeren in de plaats waar je werk. Vaak zoeken ze nog mensen om op de dag voldoende inzetbare mensen te hebben.

• #114.219
Ik heb lekker getraind, nu heb ik een bicep tear en shoulder tear! Everyday is armday

Terug
Naar boven