Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #114.221
Moest ik dit ooit hebben bestel ik alvast een doodskist... Ziet er bangelijk uit
Ziet er niet fris uit. Bicep tear komt overigens vaker voor. Enigszins populair, en te spotten, bij deadlifters met mixed grip en aan de PED. 1x zelf gezien.

• #114.223
Ik heb een partial bicep tear gehad en ik kon 3 maanden amper iets met die arm. Meeste wat mensen denken als tear is gewoon een (lichte) verrekking of knoop o.i.d.

• #114.224
Jammer. Zijn maar weinig posten volgens mij die vol zitten. Wij mogen nu weer 5 nieuwe mensen werven aangezien er 3 gestopt zijn en we gewoon minimaal 18 mannen/vrouwen moeten hebben.
Werk je ook in je huidige woonplaats? Anders zou je eens kunnen informeren in de plaats waar je werk. Vaak zoeken ze nog mensen om op de dag voldoende inzetbare mensen te hebben.

ik denk dat mijn werk ook te ver zit, maar dat ga ik voor de zekerheid nog eens checken. bedankt voor de tip! hoeveel ben je er eigenlijk mee bezig?

• #114.225
y1Mpn6N.jpg

Deze had er eentje. Paarse kleur kwam na een dag of 2 op. Hoorde het knappen.
Ik heb die pijn dus precies op die plek waar je die aderen ziet.

Had toch een lekkere bench sessie voorderest

• #114.226
@Camelus
Eerste 2 jaar ben je er druk mee, 1 avond opleiding, dan een avond training op de post en een avond of ochtend in het weekend voor je huiswerk.
Dan nog je uitrukken. Tevens tijdens de opleiding ga je een aantal keer realistisch oefenen op een oefencentrum. Daar ga je dan een huis in met brand en leer je verplaatsen in rook en hitte, slechtoffers zoeken, juiste blustechnieken.
Na je opleiding heb je de vaste oefenavond en je uitrukken.

Ik kan het goed combineren met werk, sport etc. Je weet alleen nooit wanneer de pieper gaat.

• #114.227
Ergste wat ik had was, toen ik 200kg beltless wou deadliften een “KNAK” hoorde. Kon ik 8 weken nie deadliften, squatten, barbell rows, dumbbel rows uitvoeren

• #114.229
Ergste wat ik had was, toen ik 200kg beltless wou deadliften een “KNAK” hoorde. Kon ik 8 weken nie deadliften, squatten, barbell rows, dumbbel rows uitvoeren
Weet je hoe het komt? Want hier heb ik binnenkort ook wel wat schrik van

• #114.230
Weet je hoe het komt? Want hier heb ik binnenkort ook wel wat schrik van
Ik was toen aan het cutten en volgensmij, ben je kwetsbaarder voor blessures doordat je minder vocht vasthoudt.

Ik maak best redelijke sprongen als ik bulk in deadlift bijvoorbeeld van 100kg (2 platen) naar 180kg (4 platen) voor paar reps voordat ik aan mijn werkset begin.

Mijn antwoord is: slecht opgewarmd. En beter opwarmen in de cut

Hoop trouwens niet datje het gaat meemaken. Is echt kut

• #114.231
Voel je op die pijnlijke plek ook een verharding van de spier?

• #114.233
Mijn laatste 'knakje' was ook tijdens een deadlift met niet eens al teveel gewicht. Ondanks dat het een licht knakje was en ik meteen de sessie staakte, voelde ik alleen wat stijfheid. De dagen erop toch serieus pijn en een week of 3 de onderrug niet kunnen belasten.
Sindsdien gaan de werksets steevast met belt.

Schouders, quads, hams, onderrug, etc. Volgens mij maakt vrijwel iedere lifter weleens zo'n 'knakmomentje' mee.

• #114.234
Ik was toen aan het cutten en volgensmij, ben je kwetsbaarder voor blessures doordat je minder vocht vasthoudt.

Ik maak best redelijke sprongen als ik bulk in deadlift bijvoorbeeld van 100kg (2 platen) naar 180kg (4 platen) voor paar reps voordat ik aan mijn werkset begin.

Mijn antwoord is: slecht opgewarmd. En beter opwarmen in de cut

Hoop trouwens niet datje het gaat meemaken. Is echt kut
Ah okaj, ik warm me altijd wel goed op dus hoop dat ik het niet moet meemaken :p

• #114.235
Dan sta je aan de kassa en dan geeft bankcontact de melding dat je je kaart niet meer kunt gebruiken (neen, er stond niet saldo ontoereikend en ik heb er geen bericht over ontvangen).
Thuis inloggen op thuisbankieren geeft dezelfde melding, ik heb al gebeld en gechat met die fuckers maar niemand kan me momenteel helpen. We leven verdomme bijna in 2020, dan kan zoiets toch niet meer :mad:
Al maar goed dat ik ook nog cash geld op zak had :rolleyes:

• #114.236
Dan sta je aan de kassa en dan geeft bankcontact de melding dat je je kaart niet meer kunt gebruiken (neen, er stond niet saldo ontoereikend en ik heb er geen bericht over ontvangen).
Thuis inloggen op thuisbankieren geeft dezelfde melding, ik heb al gebeld en gechat met die fuckers maar niemand kan me momenteel helpen. We leven verdomme bijna in 2020, dan kan zoiets toch niet meer :mad:
Al maar goed dat ik ook nog cash geld op zak had :rolleyes:
Wat is cash geld?

• #114.238
Wat is cash geld?
[/QUOTE]
Vraag ik mij ook af

Terug
Naar boven