MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #114.301
collega’s die op de kamer komen en zeggen “nou pfoe even die verwarming omhoog hoor”
Het is hier god***domme al 110 graden binnen. Ga iets aan je bloedsomloop doen stelletje lamme takken.

Weet je zeker dat je niet aan de tren zit?

• #114.304
collega’s die op de kamer komen en zeggen “nou pfoe even die verwarming omhoog hoor”
Het is hier god***domme al 110 graden binnen. Ga iets aan je bloedsomloop doen stelletje lamme takken.

Vast mannelijke collega's ;)

Om 2.30u wakker gebeld worden door de beveiliging van het industrieterrein dat er een raam open staat en ook de politie al ingeseind. Even later ook gebeld door de alarmcentrale.
Ik vraag "alarm in 1 gebied?" wat bevestigend wordt beantwoord met "ja, in de keuken". Dus geen inbrekers, want die zouden rondlopen met meer alarm tot gevolg.

Moet er volgens protocol toch naar toe om te checken en alarm te de-activeren en weer in te schakelen. In de auto word ik gebeld dat er nu alarm op meerdere plekken is, wat dus zou betekenen dat er mensen in het pand zijn. Blijkt dus de politie geweest te zijn die door het raam naar binnen gegaan zijn en een rondje gelopen hebben. Bij aankomst staat de beveiliger me op te wachten, is de politie alweer vertrokken en komt net mijn collega aanrijden die ook gebeld is. Na wat gegrom over en weer gaan we naar binnen, lopen nog een rondje en drinken koffie. 3.30u terug in bed maar klaarwakker.

Dader van het niet afgesloten raam ligt op het kerkhof natuurlijk.

Wordt weer een happy day.... :mad:

• #114.305
Blijkbaar hebben we al met drie een fijne, onderbroken nacht gehad :roflol: .
Samen cranky zijn?

• #114.306
Mwah cranky valt wel mee hoor, voel me op zich best ok.
Vanavond een push-sessie en dan een beetje op tijd het mandje in doet hopelijk wonderen.

• Like
Waarderingen: Bubs
  • #114.307
In slaap gevallen omtrent half elf met het idee, YES vroeg slapen!
Om twee uur gewekt door die biologische klok.
Omdat ik manieren heb m'n behoefte naar het toilet gaan doen (niet door het dakraam).
Bij terugkomst even wakker in bed bezig met m'n werk.
Inslapen en daarna geterroriseerd door een mug!
Oef terug in slaap.
Vrouw staat op halfuurtje later en moet blijkbaar dringend eens de handleiding van haar IPhone lezen.
Want de wekker afleggen duurt wel wat.

Ah het is allemaal niet erg vlug nog wat slaap vatten de dag komt eraan.
Tien minuten later is de wederhelft daar terug.
Ik zeg wat moet je ( is het alweer mijn verjaardag?!)
Ze zei: ben m'n mobieltje vergeten...

Fijn, dan slaap ik nu lekker verder.
Een uur later wakker geschrokken door een nachtmerrie.

Het lijkt me fair te stellen dat voorlopig een mindere nachtrust mijn dag verpest heeft.
Maar goed dag is nog jong...

Heel soms denk ik dat m'n leven een grote grap is.
Terwijl ik de enige ben die er niet kan om lachen.

Edit: de weegschaal doet er nog een schepje bovenop. -1kg vergeleken met het ochtend gewicht zondag.
karma's a b*ch...
J/k: sterkte vandaag IP. Al bijna middag. Nog even doorbijten.

• #114.308
Hele nacht klaar wakker gelegen. Geen idee waarom, maar kon de slaap niet vatten.
Zijn we intussen al met vier...
Kunnen we vanavond bridgen.
Wellicht zo saai dat we gegarandeerd na een uur in slaap vallen.

• #114.309
  • #114.313
Bridgen ben ik nog te jong voor.

Poker en wijn is een wat vreemde combi, maar zolang #teamalcohol van de partij is count me in!

• #114.314
  • #114.320
21 en 31 spelletje kan ik alleen.

Terug
Naar boven