Robin
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 9.561
- Lengte
- 1m80
Ik heb net getoond waar ik 3u mee bezig was, vierkantjes tekenen met potloodWerk je ook met cinema 4d, adobe illustrator en photoshop enzo?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb net getoond waar ik 3u mee bezig was, vierkantjes tekenen met potloodWerk je ook met cinema 4d, adobe illustrator en photoshop enzo?
pffft dat doe ik ook tijdens de les, maar dat is gewoon tijdens accounting ofzoIk heb net getoond waar ik 3u mee bezig was, vierkantjes tekenen met potlood
Op welk nivo?
nivo? Gewoon hogeschool?
Er bestaat wel graduaat, bachelor en master qua niveau. Ik doe 'n bachelor (duurt 3 jaar normaalOk, kan toch ook lager of hoger, vandaar mijn vraag.
)Uit de apotheek...?
Als het maar geen Disulfiram is...!
Daarom ga ik ook binnen een paar jaar meer de programmeer kant uit

SuccesIk heb net getoond waar ik 3u mee bezig was, vierkantjes tekenen met potlood
. Op YouTube heb je veel tutorials.Waarom niet gelijk dat doen?Daarom ga ik ook binnen een paar jaar meer de programmeer kant uit![]()
Heb je daar een recepje van? Klinkt wel lekker
Omdat ik die richting te saai vond en ergens anders was het meer programmeren met arduino en shit, ik heb daar de pest aan.
Mooi moment om aan de AAS te gaanVergeten maar deze verpeste mijn zaterdag wel.
Wanneer je iemand een maandje of 2 niet meer gezien hebt.
En je wordt zo begroet: ook wat spiermassa kwijt zeker.
Hallo lulhannes, heb al spijt dat je een uitnodiging kreeg en ik net 3 uur heb staan koken voor je.
Dus eerst 3 jaar iets doen om daarna een opleiding te beginnen wat je saai vind.Omdat ik die richting te saai vond en ergens anders was het meer programmeren met arduino en shit, ik heb daar de pest aan.
Komt zeker uit Helmond?Vergeten maar deze verpeste mijn zaterdag wel.
Wanneer je iemand een maandje of 2 niet meer gezien hebt.
En je wordt zo begroet: ook wat spiermassa kwijt zeker.
Hallo lulhannes, heb al spijt dat je een uitnodiging kreeg en ik net 3 uur heb staan koken voor je.