XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #114.365
Maar ik kan me toch voorstellen dat ook securitypersoneel een keer iemand op heterdaad zal betrappen en dan toch in staat moet zijn om die mens te achtervolgen?
Of kijken jullie gewoon toe hoe die mens op zijn dooie gemak het hazenpad neemt?
Hangt ook van de situatie en gebied af. Politie is eigenlijk diegene die mag aanhouden of fysiek geweld mag gebruiken als diegene tegenwerkt.
Gister zag ik een filmpje op school waarbij een boefje zat te vluchten en de beveiliger niks verder deed dan politie bellen, uitleggen hoe de verdachte uitziet en zelf de route aangeeft welke kant de boefje op ging.
Stel er is een vechtpartij op schiphol, je mag ze dan wel uit elkaar halen. Maar als je in je eentje bent dan kan je beter toekijken hoe de ene de ander verrot slaat. het marechaussee is dan diegene die gaat ingrijpen en zelf moet je dan via de walkie talkie de locatie melden en hoe ze uitzien

• #114.366
@dreamy1 Jullie moeten dus vooral patrouilleren, observeren en de hogere instanties informeren indien nodig; en jullie mogen niet zelf in actie komen. Dat is weggelegd voor politie, brandweer, ... Heb je nooit overwogen om die richting uit te gaan?

• #114.367
@dreamy1 Jullie moeten dus vooral patrouilleren, observeren en de hogere instanties informeren indien nodig; en jullie mogen niet zelf in actie komen. Dat is weggelegd voor politie, brandweer, ... Heb je nooit overwogen om die richting uit te gaan?
ik ga liever stoer kijken en weinig doen

• #114.374
Regen... En ik wil straks nog gaan fitnessen, naar huis om te douchen en dan terug in de regen naar school.

• #114.375
''raak de stang alleen aan wanneer ik faal''... 3 seconden later.. sukkel raakt de stang toch aan.

• #114.378
Niet 1 maar 2 plekken met koortsuitslag....

• #114.380
Deze zomer met rode peper geprobeerd. Evenmin een succes.

Rode peper snijden en daarna je lenzen uithalen, dat zorgt voor plezier de volgende dag :D.
Nadat ik eens dacht blind te worden omdat het zoooo veel pijn deed, heb ik maar handschoenen in huis gehaald.
No more pink eye :p.

OT: tijdens het lopen vloog een puberende eend in de prikkeldraad, recht voor mijn ogen. Verschrikkelijk :eek: ! Gelukkig is hij er ook terug uit geraakt.
Echt wel enorm geschrokken, 'k was er niet goed van.

Terug
Naar boven