... en je hebt de looks van een Griekse God, zeker?Ik train als een bodybuilder, zie er uit als een powerlifter, en heb de kracht van een crossfitter. Holy Trinity
![]()
Holy Quadrinity.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
... en je hebt de looks van een Griekse God, zeker?Ik train als een bodybuilder, zie er uit als een powerlifter, en heb de kracht van een crossfitter. Holy Trinity
![]()
Als een god klopt wel, maar zit dan meer in de buurt van Boeddha... en je hebt de looks van een Griekse God, zeker?
Holy Quadrinity.
Dat is balen man. Sterkte!Als een god klopt wel, maar zit dan meer in de buurt van Boeddha
zit er niet zo mee hoor, vind het trainen leuk en eet wat ik wil, win-win volgens mijHangt ook van de situatie en gebied af. Politie is eigenlijk diegene die mag aanhouden of fysiek geweld mag gebruiken als diegene tegenwerkt.Maar ik kan me toch voorstellen dat ook securitypersoneel een keer iemand op heterdaad zal betrappen en dan toch in staat moet zijn om die mens te achtervolgen?
Of kijken jullie gewoon toe hoe die mens op zijn dooie gemak het hazenpad neemt?
ik ga liever stoer kijken en weinig doen@dreamy1 Jullie moeten dus vooral patrouilleren, observeren en de hogere instanties informeren indien nodig; en jullie mogen niet zelf in actie komen. Dat is weggelegd voor politie, brandweer, ... Heb je nooit overwogen om die richting uit te gaan?
Met andere woorden jij gaat dus niets doen.
Waarom snij jij zo vroeg al uien?Uien snijden en erna je lenzen insteken.
Lumineus idee opnieuw!
Het was gelukkig geen Spaanse peper.Uien snijden en erna je lenzen insteken.
Lumineus idee opnieuw!
Belgen.....Uien snijden en erna je lenzen insteken.
Lumineus idee opnieuw!
Deze zomer met rode peper geprobeerd. Evenmin een succes.Uien snijden en erna je lenzen insteken.
Lumineus idee opnieuw!
Volgens mij hebben wij dezelfde spotters & mensen in de fitness...''raak de stang alleen aan wanneer ik faal''... 3 seconden later.. sukkel raakt de stang toch aan.
Je hebt hem toch wel met een DB geslagen!''raak de stang alleen aan wanneer ik faal''... 3 seconden later.. sukkel raakt de stang toch aan.
Deze zomer met rode peper geprobeerd. Evenmin een succes.

Deze zomer met rode peper geprobeerd. Evenmin een succes.
.
.
! Gelukkig is hij er ook terug uit geraakt.