- Waardering
- 46.989
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 117kg
- Vetpercentage
- 12%
A-la-carte is safe, want in het buffetrestaurant schep ik 3x op.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bert schept meer op dan een chefkok.
Wat doen jullie zoal daar? In de ochtend als eerste met je handdoek een bedje bemachtigen bij het zwembad? Brrrr moet er niet aan denken zo’n all-in resort.All-in. Gek genoeg gisteren à-la-carte Mexicaans gegeten en niets raars op.
Wat doen jullie zoal daar? In de ochtend als eerste met je handdoek een bedje bemachtigen bij het zwembad? Brrrr moet er niet aan denken zo’n all-in resort.
Toch een fijne vakantie gewenst.
Wordt er ook nog geneukt of is de lol er al van af?Vooral veel eten, chillen, trainen en zuipen en af en toe kotsen.
Wat doen jullie zoal daar? In de ochtend als eerste met je handdoek een bedje bemachtigen bij het zwembad? Brrrr moet er niet aan denken zo’n all-in resort.
Vind ik altijd wel chill, m.u.v. de Europese en Turkse resorts. Zo'n ruim opgezet resort ergens waar je alle ruimte hebt, beetje duiken, beetje de lokale dorpjes en bossen/grotten in, strand hangen en je volproppen.Wat doen jullie zoal daar? In de ochtend als eerste met je handdoek een bedje bemachtigen bij het zwembad? Brrrr moet er niet aan denken zo’n all-in resort.
Hoe kan hier de lol vanaf gaan?Wordt er ook nog geneukt of is de lol er al van af?

Vraag ik me ook af. Mijn vrouw en ik zijn al meer dan 12 jaar samen en het blijft een feest
Al begrijp ik dat het vuurwerk bij veel koppels verdwijnt na een tijd...

Gewoon kwestie van je grenzen blijven verleggen, pijn is fijn![]()

Haha
Ik denk dat het een groot verschil maakt wanneer je jezelf wat blijft verzorgen en idd moeite doet om het spannend te houden. Het hoeven voor mij zeker geen @johnyjordaan praktijken te zijn, een sexy lingerie setje vind ik al voldoende![]()

Eens, al zijn er zo heel wat factoren die bij kunnen dragen aan een lang en gelukkig seksleven. Het blijven verzorgen is imo wel een van de basisbehoeften![]()

Eerst trainen, dan eten. Verder beetje chillen. Dagje op pad geweest en haram doen.