- Waardering
- 12.370
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 135kg
Een nieuw stel t**ten eens in de zoveel tijd?Eens, al zijn er zo heel wat factoren die bij kunnen dragen aan een lang en gelukkig seksleven.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Een nieuw stel t**ten eens in de zoveel tijd?Eens, al zijn er zo heel wat factoren die bij kunnen dragen aan een lang en gelukkig seksleven.

Intelligentie, kwetsbaar durven opstellen, lichaamstaal herkennen, zelfreflectie, vertrouwen, humor, verbeelding o.a.Eens, al zijn er zo heel wat factoren die bij kunnen dragen aan een lang en gelukkig seksleven. Het blijven verzorgen is imo wel een van de basisbehoeften![]()
Flunitrazepam.Intelligentie, kwetsbaar durven opstellen, lichaamstaal herkennen, zelfreflectie, vertrouwen, humor, verbeelding o.a.
Dat niet maar met vrouwen ga ik nooit in discussie
Vind ik te makkelijk. Te weinig weerstand.
Gaat ook vervelen man. Althans, na een tijdje vervagen zulke kenmerken. Toch? Al is er 1 lijn in een vrouwenfysiek die mij altijd heeft kunnen bekoren.
Jij date alleen meisjes dus?
Hoezo niet?
Anders geen zakgeld, wordt er niet gewassen, gekookt en/of geen boodschappen gedaan?
Bitchy gedrag, gezeik, altijd gelijk willen hebben
Gaat ook vervelen man. Althans, na een tijdje vervagen zulke kenmerken. Toch? Al is er 1 lijn in een vrouwenfysiek die mij altijd heeft kunnen bekoren.
Alweer een half jaar voor niks gewerktLol ik had moeite met 60kg bench in deze nieuwe fitness... No way dat die gewichten even zwaar zijn in alle fitnesses... Ipv 77.5 5x5 heb ik 72.5 5x5 moeten dien

Is maar 5kgLol ik had moeite met 60kg bench in deze nieuwe fitness... No way dat die gewichten even zwaar zijn in alle fitnesses... Ipv 77.5 5x5 heb ik 72.5 5x5 moeten dien
Volgende keer gewoon in mijn vaste fitness xd
Maar... das 1/15.5e bijna van mijn totaal
Vanaf de zijkant gezien; 15 cm onder bh bandje tot en met 15 cm boven de knieholte. Verder lengte van wimpers, verzorgde nagels en ogen.