XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #114.662
Zo kwam ik thuis lekker man.
20191001_061317.jpg

• #114.667
Geen regen hier gelukkig

Bijlagen

• image.jpg
    image.jpg
    277,1 KB · Weergaven: 120
  • #114.671
:roflol:

Over smaak valt niet te twisten toch? Wie bepaalt wat iets waard is? Precies; de markt.

• #114.675
2 kg afgevallen gedurende 1 week vakantie (ziek geworden met buikpijn en geen eten meer kunnen verdragen, 3 dagen ver beneden onderhoud gegeten). :sad:
Bye bye gainz. Niet echt kunnen genieten van al het lekkere eten en nu thuis wel weer trek hebben en fit zijn. Deze week gelukkig nog vakantie thuis, dus dan nu maar wat lekkere dingen eten. :)

• #114.676
Turkije All in, ik heb die fout ook 1x gemaakt.. :D Wel balen man.

• #114.679
Turkije All in, ik heb die fout ook 1x gemaakt.. :D Wel balen man.
In Marokko en Macedonië (niet all-in) heb ik het ook gehad, maar toen was het gewoon 1 dag plat en daarna weer top. In Vietnam nergens last van gehad. Buiten een resort is de kans denk ik alleen maar groter.

• #114.680
In Marokko en Macedonië (niet all-in) heb ik het ook gehad, maar toen was het gewoon 1 dag plat en daarna weer top. In Vietnam nergens last van gehad. Buiten een resort is de kans denk ik alleen maar groter.

Ik ga sinds Turkije niet zo snel meer naar landen waar de kans op een buikvirus of erger 50% of hoger is :p Genoeg keuze waarbij die kans zeer beperkt blijft. Dan maar wat meer betalen.

Terug
Naar boven