XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #114.641
Daar kom je met een banksaldo onder een goede 3-5 miljoen en een goed inkomen (>1 mln p.jr) eigenlijk niet binnen. Dat is wel meer dan bovengemiddeld bemiddeld. Betrouwbare banken hanteren een minimum limiet dat nodig is alvorens je op gesprek kunt komen om eventueel klant te worden.

vrijwel 0 criminaliteit toch daar

• #114.642
vrijwel 0 criminaliteit toch daar
Klopt. Laat je auto open en kom een week later terug en je zal niks geks aantreffen. Doet een of andere randdebiel dat wel dan komt die toch niet weg. Het is een hermetisch af te sluiten ministaatje met ontiegelijk veel politie en camera's. De keren dat er iets ernstigs is voorgevallen duurde het dan vaak ook niet lang voor daders werden gegrepen.

• #114.643
Klopt. Laat je auto open en kom een week later terug en je zal niks geks aantreffen. Doet een of andere randdebiel dat wel dan komt die toch niet weg. Het is een hermetisch af te sluiten ministaatje met ontiegelijk veel politie en camera's. De keren dat er iets ernstigs is voorgevallen duurde het dan vaak ook niet lang voor daders werden gegrepen.

dan zullen ze ook niet veel asieleisers opgevangen

• #114.650
[Link niet meer beschikbaar]

Laatst bewerkt:
  • #114.653
Al de ganse dag zin om @Arminius zijn profiel vol te kladden met lieve berichtjes. Helaas staat hij dit niet toe. #privacycanbe****

• #114.654
Al de ganse dag zin om @Arminius zijn profiel vol te kladden met lieve berichtjes. Helaas staat hij dit niet. #privacycanbe****
1569862556763.png

• #114.655
Kwam zaterdagavond terug van een familieweekendje, kwam een paar uur later m'n kat bebloed met z'n voorpootjes door het kattenluikje kruipen :(
Blijkbaar aangereden. Vandaag het eerste achter de rug, nu even in de bench, donderdag terug voor de volgende operatie.
Dan 2 maanden rust en daarna revalideren. Arm beestje.

Zit ons niet mee dit jaar :') eerst ik een auto ongeluk, hersenschudding, auto total loss. Nu is m'n maatje aan de beurt.
Maargoed, 2020 gaat alles beter natuurlijk.

(En ik ga even een kattenverzekering kiezen, want jeuzes, even 25 keer slikken toen ik de kostenvoorspelling moest aanhoren)

• #114.656
Ahhh arm beestje.

sterkte en beterschap

• #114.657
Kwam zaterdagavond terug van een familieweekendje, kwam een paar uur later m'n kat bebloed met z'n voorpootjes door het kattenluikje kruipen :(
Blijkbaar aangereden. Vandaag het eerste achter de rug, nu even in de bench, donderdag terug voor de volgende operatie.
Dan 2 maanden rust en daarna revalideren. Arm beestje.

Zit ons niet mee dit jaar :') eerst ik een auto ongeluk, hersenschudding, auto total loss. Nu is m'n maatje aan de beurt.
Maargoed, 2020 gaat alles beter natuurlijk.

(En ik ga even een kattenverzekering kiezen, want jeuzes, even 25 keer slikken toen ik de kostenvoorspelling moest aanhoren)
Ik ben even niet mee.
"Vandaag het eerste achter de rug, nu even in de bench, donderdag terug voor de volgende operatie.
Dan 2 maanden rust en daarna revalideren. Arm beestje."

Moet je kat 2 maanden rusten en revalideren of jij?

Beide richtingen sterkte xo

• #114.658
Ik ben even niet mee.
"Vandaag het eerste achter de rug, nu even in de bench, donderdag terug voor de volgende operatie.
Dan 2 maanden rust en daarna revalideren. Arm beestje."

Moet je kat 2 maanden rusten en revalideren of jij?

Beide richtingen sterkte xo

Ik ben zelf net klaar met 2 maanden revalideren :') :')
Nu mag Mowgli.

• #114.660
Wat triest @Valandinz ... :(
Veel sterkte aan jou en veel beterschap gewenst aan je geliefde huisdier.
Verzorg het beestje maar goed!

Terug
Naar boven