- Waardering
- 23.782
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 110kg
- Vetpercentage
- 20%
Om even tot de belangrijke punten te komen, heb je chickies gefixed?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Om even tot de belangrijke punten te komen, heb je chickies gefixed?
Zijn bommaOm even tot de belangrijke punten te komen, heb je chickies gefixed?

Neen neen, heb eigenlijk niet echt contact gezocht buiten de mensen waar ik mee mee was.Om even tot de belangrijke punten te komen, heb je chickies gefixed?
Dwangknuffels dan toch op zijn minstNeen neen, heb eigenlijk niet echt contact gezocht buiten de mensen waar ik mee mee was.
Wel 2 meisjes geknuffeld?
Maar het belangrijkste dat ik gemerkt heb, ik heb nog steeds de beste conditie zo te zien :')
Ookal doe ik geen cardio

Dat woord ken ik niet, leg uit?
Struggle snuggle?
uitleg 10/10
Beter blijven de Belgen helemaal van de Nederlandse wegen. Die lui zijn levensgevaarlijk achter het stuur. Of het is steeds @IRONic Pumper die ik tref onder invloed op achter het stuur.
1+1=2
Wa un homoding jonge. En wie ramt dr nou e10 in zien brummer. Koekwous.Gistermiddag lekker met het mooie weer de snelweg op met de motorscooter. Stopt dat ding er oppeens mee midden op de A2. Opgehaald worden door de ANWB, thuisgebracht zodat er nog iemand nog naar kijken. Vermoedelijk een vastloper. Er is een klein vermoede dat het door de E10 benzine komt? Heb die donderdagavond getankt en toen pas gistermiddag ermee gereden..
kiekje:
![]()
Homegym!! Pak nog maar een ijsje!! ik heb fijn getraind, wel een stuk kouder geworden, dus maar een shirt aangetrokkenBinnen één week een keer of 4-5 compleet verregenen op de fiets. En dan na de training weer lekker die doorweekte lange broek en longsleeves aantrekken. Lekker terugkomen van vakantie dit. Poepweer.