AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #115.101
Burger King, Quick, McDonald's...
Allemaal rotzooi.

Behalve Mcflurry.

Enkele van de zelfstandige burgertenten nu maken wel iets degelijk.
Maar die zijn dan weer prijzig.
Deze middag nogmaals bewijs 46 euro met twee...
Helemaal mee eens. Ik betaal veel liever wat meer voor een goede hamburger (gemaakt van echt en kwaliteitsvol vlees) dan iets minder te moeten betalen (maar nog steeds veel te veel!) voor een rond of ovaal object dat zogezegd moet doorgaan voor een hamburger maar nog nooit een koe van dichtbij heeft gezien.

• #115.102
Helemaal mee eens. Ik betaal veel liever wat meer voor een goede hamburger (gemaakt van echt en kwaliteitsvol vlees) dan iets minder te moeten betalen (maar nog steeds veel te veel!) voor een rond of ovaal object dat zogezegd moet doorgaan voor een hamburger maar nog nooit een koe van dichtbij heeft gezien.
volgens mij is lienlien iemand die echt 15 minuten van haar tijd neemt om zo'n recensie te schrijven op internet dat niemand leest

• #115.103
Ik was net moe aan het worden, oké super content mee want dwz dat m'n ritme on point is.
Maar toen begon n makker opeens over n fuifje en dan word ik echt excited... maar ik wil slapen om morgenvroeg nog ff te gaan trainen :')
Nu zit ik wel met kriebeltjes in m'n buik dat ik stiekem toch wil gaan
Wat zit je hier dan nog te doen? Have some fun. Live a little. Geniet een beetje van je studententijd.

• #115.104
Ik was net moe aan het worden, oké super content mee want dwz dat m'n ritme on point is.
Maar toen begon n makker opeens over n fuifje en dan word ik echt excited... maar ik wil slapen om morgenvroeg nog ff te gaan trainen :')
Gewoon gaan jij!

• #115.106
volgens mij is lienlien iemand die echt 15 minuten van haar tijd neemt om zo'n recensie te schrijven op internet dat niemand leest

???
Je hebt wel een hoge dunk van jezelf zeg. Heb je je vorige post al eens herlezen? Dat slaat werkelijk nergens op ("kriebeltjes"). Hoe oud ben je, 13? Sukkeltje toch.

• #115.107
???
Je hebt wel een hoge dunk van jezelf zeg. Heb je je vorige post al eens herlezen? Dat slaat werkelijk nergens op ("kriebeltjes"). Hoe oud ben je, 13? Sukkeltje toch.
hoe noem je het anders? :( Ik denk dat het een beetje hetzelfde gevoel is alsof je verliefd bent, maar dan op alcohol :eyes:

• #115.108
Voor de 1ste keer Burger King gegeten en het was 1 grote teleurstelling, bah.
Ik ben vandaag ook nog eens terug geweest, 2 weken geleden was ik er positief over, nu Vind ik het ook 1 grote teleurstelling geworden. Op 2 weekjes tijd al naar de klote geholpen

• #115.109
Ik ben vandaag ook nog eens terug geweest, 2 weken geleden was ik er positief over, nu Vind ik het ook 1 grote teleurstelling geworden. Op 2 weekjes tijd al naar de klote geholpen
Ik dacht al dat het op niks trok... In Praag was ik ook voor de 1e keer naar de BK gegaan, vond het maar niks...

• #115.110
  • #115.115
Dit was niet de bedoeling
15703049149761012376312067709224.jpg

• #115.116
Wat niet? Ben je nou naar je fuifje gegaan ofnie.

aan alle Belgen op de Nederlandse (snel)wegen: blijf nou niet zo links en in het midden rijden. Dat is irritant! Zeker rond dit tijdstip wil ik gewoon met 160 naar huis kunnen rijden.
Alvast dank voor de medewerking.

• #115.117

aan alle Belgen op de Nederlandse (snel)wegen: blijf nou niet zo links en in het midden rijden. Dat is irritant! Zeker rond dit tijdstip wil ik gewoon met 160 naar huis kunnen rijden.
Ik typ dit terwijl ik hier op een random weide zit!

• Like
Waarderingen: LM
  • #115.118

Beter blijven de Belgen helemaal van de Nederlandse wegen. Die lui zijn levensgevaarlijk achter het stuur. Of het is steeds @IRONic Pumper die ik tref onder invloed op achter het stuur.

• #115.119
Damn... het was super tof, maar moet binnnen een paar uur opstan voor naar de bomma te gaan :d

Terug
Naar boven