AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Dat phil heath zijn armen maar 1x per maand traind :mad:

Gister heel blij door de supermarkt met m'n mandje, paar pakjes witvis gehaald, kom ik thuis liggen er nog een aantal doosjes .. dus nu heb ik er nog meer :p

kort nachtje 4-9...

5uur slaap is zattt

Weinig slaap gehad vannacht, meisje bleef slapen .. pff ...

Geen geld om paar weekjes low carb te cutten

K*t tentamen gehad net, had net zo goed gevoel over. Hoor ik even later dat ik verkeerde BW heb gebruikt. Doeg 10 punten van de 50, fuuuuuuuuuu! Dan nog hopen dat ik ergens 28 punten heb gesprokkeld.

K*t tentamen gehad net, had net zo goed gevoel over. Hoor ik even later dat ik verkeerde BW heb gebruikt. Doeg 10 punten van de 50, fuuuuuuuuuu! Dan nog hopen dat ik ergens 28 punten heb gesprokkeld.

BW? Bodyweight? Berekeningswet?

Zwaar k*t man, had toen de fout gemaakt door de boeken te verwisselen... ipv strafrecht had ik strafvordering ..ook een k*t dag gehad op school... je mocht niet meer wisselen..

wtf strafrecht gaat me boven het hoofd. Heb niet eens schoolboeken lol

Zwaar k*t man, had toen de fout gemaakt door de boeken te verwisselen... ipv strafrecht had ik strafvordering ..ook een k*t dag gehad op school... je mocht niet meer wisselen..

Hoe kan je die 2 nu verwisselen?

notsureifserious.jpg

---------- Post toegevoegd Tue 25 Oct 2011 om 12:06 ----------

wtf strafrecht gaat me boven het hoofd. Heb niet eens schoolboeken lol

:roflol:

Ook rechten of facultatief vak? Ja kan me voorstellen vooral nu hehe, maar je ziet toch wel verschil in Sr en Sv of ligt het aan mij? Beide delen zitten toch in boek II (publiekrecht)?

Ook rechten of facultatief vak? Ja kan me voorstellen vooral nu hehe, maar je ziet toch wel verschil in Sr en Sv of ligt het aan mij? Beide delen zitten toch in boek II (publiekrecht)?

Hoe is trouwens die opleiding? easy/medium/hard?

Advocaat lijkt me wel een leuk beroep lol. 80p/h verdienen

grootste fout die ik ooit gemaakt heb, iets doen wat veel verdiend ipv het ook leuk te vinden.:o

Mijn markeerstift is op :mad:
Dan wil je eens "studeren".. :rolleyes:

Terug
Naar boven