- Waardering
- 164
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 7%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
verkeerd gescheerd (tegen richting in) wtf; elllendige takke bulten onder me kaak en ik heb vanavond al een soort van date.

http://www.facebook.com/jelmer.vanderneut dat hij breder is dan mij... welke dbb'r is dit?
Hij koopt wel bij XXL
[Link niet meer beschikbaar]
Dus hij is niet meer naturel

zo weer date met 22jarige... moet alleen nog een keer een punt zien te vinden dat ik 18 ben ipv 20 lol
---------- Post toegevoegd Tue 25 Oct 2011 om 19:49 ----------
Ik hb zo zwaar grote bult nu zitten zo ingegroeide stoppel lijkt net een mega puist zwaar voor schut. En daarmee mag ik zo gaan friemelen in de sauna hmm.....
maaarja ik scheer trouwens met mes mss maakt dat nog iets uit? Ik heb het over het onder je hoofd gedeelde onder je kaak zeg maar, en net iets onder je kin dat platte stuk.
Ik werk dat stuk altijd vanaf de keel richting de kin toe zeg maar.
Maar heb scheren zelf geleerd,geen idee welke manier nou goed is ofzo lol. tis iniedergeval glad na afloop
Boeie zolang je maar eet hammie. Alles beter dan snicker dieet en falen als ecto

Morgen echografie van mijn beenhopelijk geen spierscheur...

Ga trouwens dadelijk gewoon de waarheid zeggen als we alleen in de sauna/stoombad zitten. Hoeft verder niemand getuige van te zijn.
De tumorpijnen die momenteel m'n bek uiteenrijten me met moeite in staat laten wat te eten...Fuuuuu
Ook de psychologe vandaag gesproken en gezegd "live or die, couldn't care less...Tis allemaal zo nutteloos en leeg"
waarom zou je uberhaupt in eerste instantie liegen over 2 jaar leeftijdsverschil?