XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Die reactie: verkopen ze daar ook schoenen dan? :roflol:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Haha.. niemand die hem kent op dit forum :)?

zo weer date met 22jarige... moet alleen nog een keer een punt zien te vinden dat ik 18 ben ipv 20 lol

---------- Post toegevoegd Tue 25 Oct 2011 om 19:49 ----------

Ik scheer altijd tegen de richting in? :eek:

:orly:

Ik hb zo zwaar grote bult nu zitten zo ingegroeide stoppel lijkt net een mega puist zwaar voor schut. En daarmee mag ik zo gaan friemelen in de sauna hmm.....

maaarja ik scheer trouwens met mes mss maakt dat nog iets uit? Ik heb het over het onder je hoofd gedeelde onder je kaak zeg maar, en net iets onder je kin dat platte stuk.

zo weer date met 22jarige... moet alleen nog een keer een punt zien te vinden dat ik 18 ben ipv 20 lol

---------- Post toegevoegd Tue 25 Oct 2011 om 19:49 ----------

:orly:

Ik hb zo zwaar grote bult nu zitten zo ingegroeide stoppel lijkt net een mega puist zwaar voor schut. En daarmee mag ik zo gaan friemelen in de sauna hmm.....

maaarja ik scheer trouwens met mes mss maakt dat nog iets uit? Ik heb het over het onder je hoofd gedeelde onder je kaak zeg maar, en net iets onder je kin dat platte stuk.

Ik werk dat stuk altijd vanaf de keel richting de kin toe zeg maar.
Maar heb scheren zelf geleerd,geen idee welke manier nou goed is ofzo lol. tis iniedergeval glad na afloop

Ik werk dat stuk altijd vanaf de keel richting de kin toe zeg maar.
Maar heb scheren zelf geleerd,geen idee welke manier nou goed is ofzo lol. tis iniedergeval glad na afloop

Ik scheer me om de anderhalve dag meestal; maar omdat ik tegen de richting in scheer worden die stoppels zo klein dat me ze huid gaan ontsteken. Zoek maar eens op ingegroeide baardharen. Dat heb ik nu een beetje ( is morgen/overmorgen weer weg) maar om een idee te geven. Kan zijn dat mijn huid daar overgevoelig voor is.

Ga trouwens dadelijk gewoon de waarheid zeggen als we alleen in de sauna/stoombad zitten. Hoeft verder niemand getuige van te zijn.

waarom zou je uberhaupt in eerste instantie liegen over 2 jaar leeftijdsverschil?

Morgen echografie van mijn been :( hopelijk geen spierscheur...

De tumorpijnen die momenteel m'n bek uiteenrijten me met moeite in staat laten wat te eten...Fuuuuu

Ook de psychologe vandaag gesproken en gezegd "live or die, couldn't care less...Tis allemaal zo nutteloos en leeg"

De tumorpijnen die momenteel m'n bek uiteenrijten me met moeite in staat laten wat te eten...Fuuuuu

Ook de psychologe vandaag gesproken en gezegd "live or die, couldn't care less...Tis allemaal zo nutteloos en leeg"

**** vaste voeding?

maaltijdvervanger ftw!

Focking slecht door de NoxiSchrimpdickPro

waarom zou je uberhaupt in eerste instantie liegen over 2 jaar leeftijdsverschil?

Ik loog, en het is 4 jaar verschil. Ik 18 zij 22. Ik had op dezelfde dag dat ik haar leerde kennen met me vorige vriendin uitgemaakt. Had gezegd dat ik 20 was in kroeg omdat zei toch zeker dik 20+ eruit zag. Achteraf haar leren kennen, wat afgesproken en mss komt er iets leuks uit; maar dan moet ik wel ff de leugens uit de wereld helpen.

Nee, maar wel met 1 handoek

Terug
Naar boven