- Waardering
- 18.834
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
?
Submariners zijn lomp en dikker om de pols en vind dat ze geen mooie afwerkingen hebben. deze past perfect bij me lijkt niet te groot en een horloge kan nooit te klein lijken in mijn mening dus perfect zoHoort 36mm imo, als je toch voor dat formaat gaat koop dan een submariner ofzo.

Ik squat op dit moment 100x5 3-4 setjes en maak het af met 10x 40 kilo incl stang alleen als ik in me hoofd moe ben door de oefening vooral de squat vergeet ik wel is gewicht eraf te halen of mijn handdoek en waterflesje bij een apparaat.Squat je dan maar 40 kg of was je aan het opruimen en toen plotseling die laatste schijf vergeten?
Waarom eindigen met een 40kg squat als je net 3-4 sets met 100 hebt gedaanIk squat op dit moment 100x5 3-4 setjes en maak het af met 10x 40 kilo incl stang alleen als ik in me hoofd moe ben door de oefening vooral de squat vergeet ik wel is gewicht eraf te halen of mijn handdoek en waterflesje bij een apparaat.

ff pompen jwzWaarom eindigen met een 40kg squat als je net 3-4 sets met 100 hebt gedaan![]()

Omdat me benen moe zijn en dat het meeste is wat ik op dat moment kan hebben moet tot het uiterste gaan he pikWaarom eindigen met een 40kg squat als je net 3-4 sets met 100 hebt gedaan![]()
Goed verhaal geloof er niks vanIk squat op dit moment 100x5 3-4 setjes en maak het af met 10x 40 kilo incl stang alleen als ik in me hoofd moe ben door de oefening vooral de squat vergeet ik wel is gewicht eraf te halen of mijn handdoek en waterflesje bij een apparaat.
Hij squat heus wel 40kg hoor.
Omdat me benen moe zijn en dat het meeste is wat ik op dat moment kan hebben moet tot het uiterste gaan he pik

@Ojajoh , you're on your own now.hoho dit is DBB, we kunnen daar niet zomaar vanuit gaan.
zonder video is het nooit gebeurd
Oeeee ben je erbij ? Blijf met je spuitje in je anusje rustig zitten mijn handjes slaan je lompe blokkige lichaam de afgrond in dat is de grap van bodybuilders altijd omdat ze groot zijn dat ze de shit zijn 99% slaat je slome kont naar de grondwat zijn dit voor vrouwen handen, logish dat iemand naar jou komt om een opmerking te maken want je traint niet eens.
maar ik begrijp wel dat mensen bang voor je moeten zijn met 40kg squats![]()

ja tom platz deed dat toch ook?!!goed idee ook om je helemaal leeg te pompen tot de laatste kilo en rep....![]()
Oeeee ben je erbij ? Blijf met je spuitje in je anusje rustig zitten mijn handjes slaan je lompe blokkige lichaam de afgrond in dat is de grap van bodybuilders altijd omdat ze groot zijn dat ze de shit zijn 99% slaat je slome kont naar de grond![]()