Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je bent uitgenodigd, 2 november Iron House.Ik squat 100kg incl stang ja en 40 incl stang om af te sluiten. Kom me checken met je piemelhoofd
Pff @Bert als taal moderator? Hij maakt zelf dt fouten!Misschien moeten we toch @Bert aanstellen als taal moderator. @bodybuilding.nl
Echd niedt.Pff @Bert als taal moderator? Hij maakt zelf dt fouten!
Thanks p**mel.
Alsjubliefff schurftlul
@ThuggishRuggish kijk! Hij heeft niet verkeerd geschreven, de kneus!Echd niedt.
*Dt-fouten is één woord en taalmoderator ook.
Doe maar niet. Dit topic is verschrikkelijk om te doorspitten.

Hoezo tag je mij?@ThuggishRuggish kijk! Hij heeft niet verkeerd geschreven, de kneus!
omdat jij onlangs dacht een fout van bert wou verbeteren terwijl dat expres was en er meer dan 2 fouten in zaten xp
omdat jij onlangs dacht een fout van bert wou verbeteren terwijl dat expres was en er meer dan 2 fouten in zaten xp
en hier hetzelfde
Wow bijzonder man je hebt niks aan sterk zijn als je lichaam op dat gewicht nog steeds op niks lijktnice man, nog steeds sterker dan jou. zelf met kut form
begin de treinen en ovens maar alvast warm te stokenMisschien moeten we toch @Bert aanstellen als taal moderator. @bodybuilding.nl

Verwijder jij maar ik blijfhier nog een tijdjeMatige p**mel tekening.
Verwijder aub je account...
ohja omdat ik misschien nog maar 1j naar de fitness ga en mijn focus ligt niet op bodybuilden?Wow bijzonder man je hebt niks aan sterk zijn als je lichaam op dat gewicht nog steeds op niks lijkt

Nou dan kom dan niet doen of je die hele meneer bentohja omdat ik misschien nog maar 1j naar de fitness ga en mijn focus ligt niet op bodybuilden?
Plus ik heb véél te weinig massa om te cutten, dus ik bulk lekker door![]()
en al 5 jaar fitnesst mij hoor je ooK niet zo pratenen ik heb een oversized tshirt aan.Nou dan kom dan niet doen of je die hele meneer bent![]()
een p**mel ms paint je met rood , dat weet iedere zelf respecterende trolll .Matige p**mel tekening.
Verwijder aub je account...