MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #115.921
Foto gemaakt? Niet dat dat natuurlijk bewijs is.
Jazeker, wordt gewoon gehanteerd in verkeers-berechting, specifiek als het gaat om leesbaarheid.
Niet het ja en nee spelletje mbt wel of niet geplaatst of de juiste tijd.

• #115.922
Dus feitelijk kunnen we gewoon iedereen in de straat een ticketje schrijven en dan is het aan de bestuurders om aandachtig te zijn en een foto te maken alvorens het vertrekken.

Op mijn werk maken we van bijna alle handelingen of verrichtte werkzaamheden een foto ,kost een seconde en je hebt altijd een backup voor eventuele claims

• Like
Waarderingen: BB_
  • #115.923
  • #115.924
Dan heb ik vanaf nu officieel niet alleen meer last van wielerterroristen, maar ook van parkeerkontrolaarsen.

• #115.928
Gisteren te Apeldoorn vroeg ik een of andere opa mij te helpen bij het spotten. Hij zat sowieso meer op zijn telefoon dan dat hij trainde.

Incline barbell presses met 50kg totaal. Ik ben niet sterk, iedereen begint ergens. Ik doe een slingshot om, polsbanden en een bitje in.
10 reps en dat was het. Kleine moeite voor hem...

Naderhand gaat hij allemaal lopen grijnzen en meteen weer op zijn telefoon. Volgens mij gaat hij me ergens belachelijk maken op een of ander pauper forum. :(

• #115.929
Gisteren te Apeldoorn vroeg ik een of andere opa mij te helpen bij het spotten. Hij zat sowieso meer op zijn telefoon dan dat hij trainde.

Incline barbell presses met 50kg totaal. Ik ben niet sterk, iedereen begint ergens. Ik doe een slingshot om, polsbanden en een bitje in.

Naderhand gaat hij allemaal lopen grijnzen en meteen weer op zijn telefoon. Volgens mij gaat hij me ergens belachelijk maken op een of ander pauper forum. :(
Spreken ze nog Nederlands in Apeldoorn?

• #115.934

:roflol: :roflol: :roflol: telefoon had ik afgegeven whahaha

• #115.935
Dus feitelijk kunnen we gewoon iedereen in de straat een ticketje schrijven en dan is het aan de bestuurders om aandachtig te zijn en een foto te maken alvorens het vertrekken.
Normaal maakt de parkeerwachter een foto, net om betwistingen tegen te gaan.

• #115.938
Daarnet was er weer n guy in de fitness die er echt super uit ziet, ben er zelf kinda jaloers op.
Maar ik zie gewoon door z'n trainingsbroek dat ie nooit benen traint... Vind ik dan zo unfair :emo:

Ohja en nog meer
Toen ik in de fitness kwam (incl kindertuin) was er volgens mij 90-100 dB zonder te overdrijven
En Mr. Halfrep was ook aanwezig

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: Apw
  • #115.939
Daarnet was er weer n guy in de fitness die er echt super uit ziet, ben er zelf kinda jaloers op.
Maar ik zie gewoon door z'n trainingsbroek dat ie nooit benen traint... Vind ik dan zo unfair :emo:

Ohja en nog meer
Toen ik in de fitness kwam (incl kindertuin) was er volgens mij 90-100 dB zonder te overdrijven
En Mr. Halfrep was ook aanwezig
Nederlands is niet je eerste taal gok ik?

Af en toe snap ik je punt niet helemaal.

Terug
Naar boven