ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.640
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Alee hij is Belg en heeft een handicap.Nederlands is niet je eerste taal gok ik?
Af en toe snap ik je punt niet helemaal.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Alee hij is Belg en heeft een handicap.Nederlands is niet je eerste taal gok ik?
Af en toe snap ik je punt niet helemaal.
en jij een dikke moeder

Is een punt zetten het zelfde als een punt nemen?
Bert neemt lijntjes.
Niets aan gelogen.

Fixed.
vond je? ik vond het meevallen
Hé, doe ik echt wel, je ziet het alleen niet.Daarnet was er weer n guy in de fitness die er echt super uit ziet, ben er zelf kinda jaloers op.
Maar ik zie gewoon door z'n trainingsbroek dat ie nooit benen traint... Vind ik dan zo unfair![]()
Nietes.

Ik dacht dat iedereen een masker droeg in die SM-kelder.Op mijn werk maken we van bijna alle handelingen of verrichtte werkzaamheden een foto ,kost een seconde en je hebt altijd een backup voor eventuele claims
hij was met vrienden en dat heb jij niet dus jij zal het niet geweest zijn :sHé, doe ik echt wel, je ziet het alleen niet.
Nietes.![]()
Dat waren geen vrienden, maar mijnhij was met vrienden en dat heb jij niet dus jij zal het niet geweest zijn :s

Geweldig goed. Elke dag beter. Ik ben echt een gelukkig mens; Ik heb de juiste beslissing genomen.Motorscooter doet mij aan @yasmine denken. Hoe gaat het lesgeven?
Extra cardioKorte broek vergeten gvd. Kan ik eerst weer terug naar huis.
Gaan we lollig doen trutje
die kleur staat me niet aan.....doe mij maar choco
Is ook niet voor jou.