Ben je al bijna klaar? Kan me herinneren dat je er al mooi tijdje mee bezig bent...
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ben er inderdaad nu zo'n 2.5 jaar mee bezig. Ik hoop Q1 2020 toch wel alles rond te hebben. Het gaat allemaal een beetje traag omdat ik er alleen in de weekenden echt aan kan werken.Ben je al bijna klaar? Kan me herinneren dat je er al mooi tijdje mee bezig bent...
Ben er inderdaad nu zo'n 2.5 jaar mee bezig. Ik hoop Q1 2020 toch wel alles rond te hebben. Het gaat allemaal een beetje traag omdat ik er alleen in de weekenden echt aan kan werken.
Eerste afbeeldingen druppelen nu ook binnen.
![]()
goed bezig
in Galen We speramus jij sul, zoiets wil mijn dochter daten
in Galen We speramus jij sul, zoiets wil mijn dochter palen
Dat is zeker het streven.Zou mooi zijn dat je m iets voor de zomer nog op de markt krijgt
Dat is voor de doelgroep toch helemaal niet nodig.en vervolgens ga ik er nog een keer overheen om de taal & grammatica te verbeteren. Tot slot gooi ik het over de schutting naar een copy editor die de taal & grammatica nog even verder gaat verscherpen.

Mensen die dat boek lezen juist wel. Een juicehead als @Big Chungus is het idd niet nodig.
Jij zou eens een boek Nederlands moeten lezenMensen die dat boek lezen juist wel. Een juicehead als @Big Chungus is het idd niet nodig.
Kan ik niet

Hij is er niet van opgeknapt vind ik.Blijkt erg gezond te zijn. Giel Beelen heeft het een keer opgegeten tijdens een uitzending geloof ik.
Je kan prima een deo-tje gebruiken maar in een gym mag je ook gewoon stinken hoor.

Ja en heb je hem weleens gezien? I rest my case.Blijkt erg gezond te zijn. Giel Beelen heeft het een keer opgegeten tijdens een uitzending geloof ik.

Er is een verschil tussen oud zweet en nieuw zweet. Iedereen kan de moeite nemen om even te douchen als ie opstaat en daarna naar de gym gaat.Je kan prima een deo-tje gebruiken maar in een gym mag je ook gewoon stinken hoor.![]()
Na het slapen zweet ik niet.Er is een verschil tussen oud zweet en nieuw zweet. Iedereen kan de moeite nemen om even te douchen als ie opstaat en daarna naar de gym gaat.
Douchen om naar de gym te gaan, reallyEr is een verschil tussen oud zweet en nieuw zweet. Iedereen kan de moeite nemen om even te douchen als ie opstaat en daarna naar de gym gaat.

ouwe vieze champDouchen om naar de gym te gaan, really
Ik ga naar de gym als ik daar zin en tijd voor heb, meestal rond 19:00. En douchen doe ik na het sporten.
Maar zoals gezegd een deo-tje kan altijd.