MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #115.981
1571568954950.png

As we speak.

Ben je al bijna klaar? Kan me herinneren dat je er al mooi tijdje mee bezig bent...

• #115.982
Ben je al bijna klaar? Kan me herinneren dat je er al mooi tijdje mee bezig bent...
Ben er inderdaad nu zo'n 2.5 jaar mee bezig. Ik hoop Q1 2020 toch wel alles rond te hebben. Het gaat allemaal een beetje traag omdat ik er alleen in de weekenden echt aan kan werken.

Eerste afbeeldingen druppelen nu ook binnen.

1571569294139.png

• #115.984
Ben er inderdaad nu zo'n 2.5 jaar mee bezig. Ik hoop Q1 2020 toch wel alles rond te hebben. Het gaat allemaal een beetje traag omdat ik er alleen in de weekenden echt aan kan werken.

Eerste afbeeldingen druppelen nu ook binnen.

1571569294139.png

Zou mooi zijn dat je m iets voor de zomer nog op de markt krijgt

• #115.988
Zou mooi zijn dat je m iets voor de zomer nog op de markt krijgt
Dat is zeker het streven.

Zaken die nog geschreven moeten worden:
- Hirsutisme
- Clitoromegalie
- Androgenetische alopecia (male-pattern baldness)
- Diuretica & hoe de nieren werken
- De verschillende soorten diuretica die gebruikt kunnen worden
- Effect van AAS op apolipoproteïne A1 & B
- Effect van AAS op lipoproteïne(a)

Daarnaast zijn er nog flink wat secties voor 90% klaar, die moeten nog afgerond worden. Daarna gaat dr. Diederik Smit van de anabolenpoli het proeflezen, en vervolgens ga ik er nog een keer overheen om de taal & grammatica te verbeteren. Tot slot gooi ik het over de schutting naar een copy editor die de taal & grammatica nog even verder gaat verscherpen.

• #115.997
  • Like
Waarderingen: LM
  • #115.999
Er is een verschil tussen oud zweet en nieuw zweet. Iedereen kan de moeite nemen om even te douchen als ie opstaat en daarna naar de gym gaat.
Douchen om naar de gym te gaan, really :eek:
Ik ga naar de gym als ik daar zin en tijd voor heb, meestal rond 19:00. En douchen doe ik na het sporten.
Maar zoals gezegd een deo-tje kan altijd.

Terug
Naar boven