- Waardering
- 46.989
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 117kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
mensen die niet onzeker zijn?
Of die juist WEL onzeker zijn, anders durfden ze hun d*ck wel in het echt te laten zien bij een chick
Nja ik weet het niet wat je zou bezielen om zo'n foto uberhaupt te maken

Je pik zomaar aan een 15 jarige laten zien is raar, beter eerst onlineOf die juist WEL onzeker zijn, anders durfden ze hun d*ck wel in het echt te laten zien bij een chick
Nee het zijn geen schoenen, maar spiertjes met hersens. Helemaal gelijk! Zal ik doen, jij ook! Hij is rechts, eet elke dag kip met rijst/pasta en kan soms onbedoeld arrogant zijn.

Gpdver, alsof het over je huisdier gaat. Daarnaast, partnerruil doe je met zijn vierenin dezelfde kamer eh![]()
Huisdieren zijn mij zeer dierbaar. Nee dit is letterlijk ruilen, jij doelt meer op swingen.
Als je ooit op een feestje komt en alle autosleutels moeten in 1 bokaal of schaal dan zal het wel duidelijk zijn wat, wat is.Ik heb alleen een paar guppies, die zijn wel leuk, maar een band opbouwen lukt nog niet al te best.... en swingen, nouja, partnerruil daar wordt zoiets toch meestal onder verstaan eh....
Als je ooit op een feestje komt en alle autosleutels moeten in 1 bokaal of schaal dan zal het wel duidelijk zijn wat, wat is.
Potentieel om opgenomen te worden in het woordenboek.Ik gebruik ook een verwarrend woord. Partnerinruil is beter.
Ik gebruik ook een verwarrend woord. Partnerinruil is beter.
Ja hallo, je moet de leverancier dan wel 2 pogingen laten doen om het oude exemplaar te laten repareren eh. Alleen een DoA, kritieke failure of ruilen na koop op afstand is reden om direct in te ruilen zonder reparatie!
Inruil zonder bijbetaling krijg je meestal wat slechters voor terug.Ik gebruik ook een verwarrend woord. Partnerinruil is beter.
Arme Bert. lijkt me een aardige kerel.