AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #116.121
Welke mong**l stuurt er nou serieus een dickpic. ???

• #116.127
Nee het zijn geen schoenen, maar spiertjes met hersens. Helemaal gelijk! Zal ik doen, jij ook! Hij is rechts, eet elke dag kip met rijst/pasta en kan soms onbedoeld arrogant zijn.

Gpdver, alsof het over je huisdier gaat. Daarnaast, partnerruil doe je met zijn vierenin dezelfde kamer eh :P

• #116.128
Mogen @Galen en @Bert niet behandelen als een paar schoenen :bang:

No hard feelings. Hij eet niet graag koekjes, eet zowat elke dag pizza/friet, yogurtontbijtjes zijn een must en heeft soms een serieus attitude. Draag er zorg voor :eyes:

Komt aardig over als een paar schoenen, of een tasje... of.... dat rokje dat je ook wel uitleent aan een vriendin :D

• #116.131
Huisdieren zijn mij zeer dierbaar. Nee dit is letterlijk ruilen, jij doelt meer op swingen.

Ik heb alleen een paar guppies, die zijn wel leuk, maar een band opbouwen lukt nog niet al te best.... en swingen, nouja, partnerruil daar wordt zoiets toch meestal onder verstaan eh....

• #116.132
Ik heb alleen een paar guppies, die zijn wel leuk, maar een band opbouwen lukt nog niet al te best.... en swingen, nouja, partnerruil daar wordt zoiets toch meestal onder verstaan eh....
Als je ooit op een feestje komt en alle autosleutels moeten in 1 bokaal of schaal dan zal het wel duidelijk zijn wat, wat is.

• #116.135
Ik gebruik ook een verwarrend woord. Partnerinruil is beter.

Ja hallo, je moet de leverancier dan wel 2 pogingen laten doen om het oude exemplaar te laten repareren eh. Alleen een DoA, kritieke failure of ruilen na koop op afstand is reden om direct in te ruilen zonder reparatie!

• #116.136
Ja hallo, je moet de leverancier dan wel 2 pogingen laten doen om het oude exemplaar te laten repareren eh. Alleen een DoA, kritieke failure of ruilen na koop op afstand is reden om direct in te ruilen zonder reparatie!

Ik had een exemplaar zonder Bovag-garantie.

• #116.140
Bert is een Apache-gevechtshelikopter met turboflaps.

Terug
Naar boven