AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #116.164
Gisteren spelletjesavond met familie gehad. Gezellig en één van de zeldzame keren dat ik iets later op bed lig, maar ik kan daar gewoon slecht tegen. Als ik vroeg naar bed ga kan ik prima uitslapen, maar als ik later naar bed ga ben ik vroeger wakker.

• #116.165
Daar groei je nog wel overheen.

• #116.166
  • #116.167
Lang geen ps4 meer gespeeld. Gister 5 uur updates nu alweer. Pfff en ik zuig straks in cod en dan stop ik weer.

Inb4 cod mw te koop na dit weekend?

• #116.170
Vanmorgen verslapen en aangezien ik een middag/avond dienst heb daardoor niet kunnen trainen vandaag. Aangezien ik komende week ook beperkt ben in tijd zit ik sowieso vast aan de maandag dus morgen trainen wordt hem ook niet... Blijft dus bij twee trainingen deze week :cool:... Aan de andere kant, ik wil tijdens de meeting van volgend weekend een nieuwe max 1 RM poging op de deadlift gaan doen dus misschien is het voor het lichaam helemaal niet zo erg om het even een heel klein beetje kalm aan te doen richting volgend weekend :p

• #116.171
eindelijk is mijn nieuwe watercooler leverbaar , meteen maar ff besteld
:)

• #116.172
Lang geen ps4 meer gespeeld. Gister 5 uur updates nu alweer. Pfff en ik zuig straks in cod en dan stop ik weer.
En dat verpest je dag?
We kunnen geen water in de wijn doen.
Laat ons zeggen dat dit de bottleneck is.
Jezus verandert gewoon water in wijn.
1572103959200.png

Terug
Naar boven