- Waardering
- 22.487
Hopelijk jezelf, noch andere geen serieuze schade aangedaan.Klopt, ik ben weleens ergens tegenaan gereden met de wagen.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hopelijk jezelf, noch andere geen serieuze schade aangedaan.Klopt, ik ben weleens ergens tegenaan gereden met de wagen.
Nein, zo aangetast door dat vrouwelijk trekje ben ik nu ook weer niet.Hopelijk jezelf, noch andere geen serieuze schade aangedaan.
Vanackerestraat 10 Wevelgem@Arminius heb al eens gevraagd achter je adres maar je geeft het niet.
www.politie.be
Vieze vuile internet Wout.
Is maar zelden open. Je kan nu vast probleemloos tegen de ingang gaan pissen. De celletjes in Menen ken ik wel.

Die deur is de pis niet waard.Is maar zelden open. Je kan nu vast probleemloos tegen de ingang gaan pissen. De celletjes in Menen ken ik wel.![]()
Banink, joegne! Kei un blanco strafblad, klojo.
Kermis?A la amok maker op de kermis en grote mond opzetten bij een drankje teveel?

Je kan het op zich gebruiken als wapen. Doet er iemand lastig dan pats je die fles ertegenaan.
![]()
Oh, ik niet hoor.Heb het gevoel dat mensen mij negeren op het forum.
Wat scheelt er, vriend? Wat kunnen we voor jou doen?Heb het gevoel dat mensen mij negeren op het forum.
Leuke avatar!
En dan realiseer je ook nog dat thuggishruggish vandaag weer terug komt.Ik weet niet wat erger is, mijn zoontje die maar van 23:00 tot 4:00 geslapen heeft of de dag die nu komt waarbij we een afdelingsontwikkeling training moeten gaan volgen.
#StopDeHaatEn dan realiseer je ook nog dat thuggishruggish vandaag weer terug komt.
Één en al slecht nieuws.
Start de dag met een wijntje!
Toch??Vandaag toch maar eens skippen.