- Waardering
- 22.487
Je zoon toch?Ik weet niet wat erger is, mijn zoontje die maar van 23:00 tot 4:00 geslapen heeft of de dag die nu komt waarbij we een afdelingsontwikkeling training moeten gaan volgen.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je zoon toch?Ik weet niet wat erger is, mijn zoontje die maar van 23:00 tot 4:00 geslapen heeft of de dag die nu komt waarbij we een afdelingsontwikkeling training moeten gaan volgen.
Zo’n ontwikkeldag zou toch een beetje leuk gemaakt moeten worden. Probeer zelf toch echt een feestje te maken van dit soort gelegenheden. Levert ook de beste resultaten op trouwens.Ik weet niet wat erger is, mijn zoontje die maar van 23:00 tot 4:00 geslapen heeft of de dag die nu komt waarbij we een afdelingsontwikkeling training moeten gaan volgen.
En dan realiseer je ook nog dat thuggishruggish vandaag weer terug komt.
Ergens heb je wel gelijk, maar het verleden leert dat het personeel te horen krijgt dat wij moeten veranderen, maar hoe en welke kant op kunnen ze niet goed uitleggen dat moet gedurende het proces duidelijk worden, wat tot nu toe nooit gebeurd.
Maar misschien dat de spreker die vandaag langskomt het eens een keer anders aanpakt.
Examen zometeen en krijg gelijk erna te horen of ik ben geslaagd of gezakt
Collega heeft zojuist 3 snoeppotten met kerstkransjes gevuld.
.
.
.Maandagochtend en nu staat je ruggengraat al onder druk. Ben benieuwd.Collega heeft zojuist 3 snoeppotten met kerstkransjes gevuld.

Maandagochtend en nu staat je ruggengraat al onder druk. Ben benieuwd.![]()

Bijna...
Ben je allergisch voor water?
Ja
Normaal had het tussen 12 en 13u moeten zijn. Alleen is er momenteel een probleem met de software.