AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #116.783
Ik weet niet wat erger is, mijn zoontje die maar van 23:00 tot 4:00 geslapen heeft of de dag die nu komt waarbij we een afdelingsontwikkeling training moeten gaan volgen.
Zo’n ontwikkeldag zou toch een beetje leuk gemaakt moeten worden. Probeer zelf toch echt een feestje te maken van dit soort gelegenheden. Levert ook de beste resultaten op trouwens.

• #116.784
Ergens heb je wel gelijk, maar het verleden leert dat het personeel te horen krijgt dat wij moeten veranderen, maar hoe en welke kant op kunnen ze niet goed uitleggen dat moet gedurende het proces duidelijk worden, wat tot nu toe nooit gebeurd.

Maar misschien dat de spreker die vandaag langskomt het eens een keer anders aanpakt.

• #116.787
Ergens heb je wel gelijk, maar het verleden leert dat het personeel te horen krijgt dat wij moeten veranderen, maar hoe en welke kant op kunnen ze niet goed uitleggen dat moet gedurende het proces duidelijk worden, wat tot nu toe nooit gebeurd.

Maar misschien dat de spreker die vandaag langskomt het eens een keer anders aanpakt.

slecht leiderschap. Helaas het komt veel te veel voor.

zonder duidelijkheid schiet niemand iets op met zo’n dag.

• #116.790
Collega heeft zojuist 3 snoeppotten met kerstkransjes gevuld.

Heerlijk op de eerste dag dat je weer full crazy wil gaan met tracken :roflol: .

OT: rotweer vanochtend, nog steeds wat keelpijn dus niet gaan lopen.
Nu komt de zon erdoor natuurlijk :mad:.
Door het ongeplande thuis werken wordt het ook nog eens een uitdaging om uit de kasten te blijven :grumble:.

• Like
Waarderingen: LM
  • #116.795
het regent en ik wou/moet naar de fitness.

• #116.798
Ohja en nog een verpest shitje: er komt een school toe in de fitness....

• #116.799
IMG_20191104_181039.jpg

Het gemis van m'n drinkebroer.

Terug
Naar boven