Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #117.342
niet m'n dag verpest maar volledig volgende week :'(

maar ik ga nog niet zeggen waarom. ik krop nog ffjes mijn gevoelens op
Spit it out, te lang vasthouden en er geen weg meekunnen is nergens voor nodig.
Ik verzamel alvast al de DBB-knokploeg.

• #117.344
Mm mijn nicht heeft haar kids niet zwart geverfd ivm sinterklaas zwartepiet. Beetje jammer dit.

• #117.345
Daarnet weer een doosdsverwensing ontvangen in m'n inbox.

• #117.355
Laatst bewerkt:
  • #117.357
Damnit scherpe pijn in mijn front schouder geschoten tijdens de eerste rep van 5x110kg bench press. Ik kon de set wel afmaken(ik denk dat ik rond 5*120kg zit qua max) en erna biceps en bovenrug nog trainen, maar de pijn blijft.

Nu nog steeds zeurende pijn, ik kan nog wel alles doen. Hopelijk geen verrekking of scheur, en maar een contractuurtje.

Mogelijk zit die strongmancompetitie er toch niet in. Iemand een idee hoe dit te behandelen(buiten ijs en mentholzalf), en om in de toekomst het te voorkomen.

• #117.358
Damnit scherpe pijn in mijn front schouder geschoten tijdens de eerste rep van 5x110kg bench press. Ik kon de set wel afmaken(ik denk dat ik rond 5*120kg zit qua max) en erna biceps en bovenrug nog trainen, maar de pijn blijft.

Nu nog steeds zeurende pijn, ik kan nog wel alles doen. Hopelijk geen verrekking of scheur, en maar een contractuurtje.

Mogelijk zit die strongmancompetitie er toch niet in. Iemand een idee hoe dit te behandelen(buiten ijs en mentholzalf), en om in de toekomst het te voorkomen.
welke wedstrijd zou je gaan doen?

• #117.359
welke wedstrijd zou je gaan doen?

Sterkste man van Vlaanderen 2020. In de -105kg klasse. Ik heb aan Sterkste Man van België een jaar of 10 geleden meegedaan, gezien ik met Jimmy werkte, maar ik kwam niet eens dichtbij de toppers in de open klasse, buiten mijn log lift.

Ik had jouw profiel al eens opgezocht ivm ex-deelnemers denk ik.

• #117.360

Niet meer flatbenchen maar incline benchen?
Beetje een kut maatregel natuurlijk, maar voor mij heeft het geholpen. Ik kan niet meer flatbenchen, maar bij incline heb ik helemaal nergens last van.

Terug
Naar boven