- Waardering
- 6.769
- Lengte
- 1m74
niet m'n dag verpest maar volledig volgende week :'(
maar ik ga nog niet zeggen waarom. ik krop nog ffjes mijn gevoelens op
Lucht je hart maar, vertel het maar aan je dbb vriendjes

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
niet m'n dag verpest maar volledig volgende week :'(

Spit it out, te lang vasthouden en er geen weg meekunnen is nergens voor nodig.niet m'n dag verpest maar volledig volgende week :'(
Namen en rugnummers graag.Daarnet weer een doosdsverwensing ontvangen in m'n inbox.
Geen woorden maar daden!
Gelukkig zijn onze PMs van uiterst hoog niveau.

En serieus.
Ik post ondertussen een random filmpje:

welke wedstrijd zou je gaan doen?Damnit scherpe pijn in mijn front schouder geschoten tijdens de eerste rep van 5x110kg bench press. Ik kon de set wel afmaken(ik denk dat ik rond 5*120kg zit qua max) en erna biceps en bovenrug nog trainen, maar de pijn blijft.
Nu nog steeds zeurende pijn, ik kan nog wel alles doen. Hopelijk geen verrekking of scheur, en maar een contractuurtje.
Mogelijk zit die strongmancompetitie er toch niet in. Iemand een idee hoe dit te behandelen(buiten ijs en mentholzalf), en om in de toekomst het te voorkomen.
Niet meer flatbenchen maar incline benchen?Damnit scherpe pijn in mijn front schouder geschoten tijdens de eerste rep van 5x110kg bench press. Ik kon de set wel afmaken(ik denk dat ik rond 5*120kg zit qua max) en erna biceps en bovenrug nog trainen, maar de pijn blijft.
Nu nog steeds zeurende pijn, ik kan nog wel alles doen. Hopelijk geen verrekking of scheur, en maar een contractuurtje.
Mogelijk zit die strongmancompetitie er toch niet in. Iemand een idee hoe dit te behandelen(buiten ijs en mentholzalf), en om in de toekomst het te voorkomen.