AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #117.361
@IRONic Pumper blijft mijn katje aanranden :(

20191117_152223.jpg

• #117.363
Gewekt door mijn buurvrouw die om 4 uur precies even alles aan het herinrichten is.
En elke deur zeven keer toegooit.
Verdraaid wat haat ik een halfopen bebouwing.

• #117.370
Geen hoekhuis.
Ik weet niet of dat het correcte is twee-onder-een-kap.
Wel een gezellig woord.
Spijtig dat de buurvrouw niet zo gezellig is.
In een flatgebouw heb je wel meer aanbod van leuke buurvrouwen
Naast je, boven je, onder je pfff :) spijtig dat de buurman dan niet zo gezellig is :(

• #117.375
Damnit scherpe pijn in mijn front schouder geschoten tijdens de eerste rep van 5x110kg bench press. Ik kon de set wel afmaken(ik denk dat ik rond 5*120kg zit qua max) en erna biceps en bovenrug nog trainen, maar de pijn blijft.

Nu nog steeds zeurende pijn, ik kan nog wel alles doen. Hopelijk geen verrekking of scheur, en maar een contractuurtje.

Mogelijk zit die strongmancompetitie er toch niet in. Iemand een idee hoe dit te behandelen(buiten ijs en mentholzalf), en om in de toekomst het te voorkomen.
Heb ik bijna elke week zodra ik 160kg+ wil benchen. Vorige week was ik ready met mijn set van 160kg en 2e rep schoot die pijn en ik voelde iets scheuren binnen.

die pijn verdwijnt na een week maar ga dan niet tekeer

Niet meer flatbenchen maar incline benchen?
Beetje een kut maatregel natuurlijk, maar voor mij heeft het geholpen. Ik kan niet meer flatbenchen, maar bij incline heb ik helemaal nergens last van.
Bij mij nie hoor. Zodra ik seated barbell press doe en ik zit dan beetje schuin (niet recht) zodat ik meer gewicht kan pushen voel ik het toch wel

• #117.378
:(

• #117.379
R.I.P Macho

• #117.380
Cardio om mn trein te halen..

Terug
Naar boven