- Waardering
- 10.225
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 72kg
- Vetpercentage
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
In haar recht ?Heb ik net een nieuwe auto, belt m'n vrouw net op dat ze schade heeft gereden.![]()
Die kan aankomend jaar met de benenwagen mag ik hopen?Heb ik net een nieuwe auto, belt m'n vrouw net op dat ze schade heeft gereden.![]()
Nee, jammer genoeg niet. Hele domme actie.
Niet eens meer met de fiets!Die kan aankomend jaar met de benenwagen mag ik hopen?

Vanavond straffen!!Heb ik net een nieuwe auto, belt m'n vrouw net op dat ze schade heeft gereden.![]()

Ze baalt enorm. Ze heeft de auto onder de carport geparkeerd om even de vuilniston terug te zetten. Niet op de handrem natuurlijk en gewoon in neutraal.

Omnium zeker bij nieuwe wagenZe baalt enorm. Ze heeft de auto onder de carport geparkeerd om even de vuilniston terug te zetten. Niet op de handrem natuurlijk en gewoon in neutraal.
De auto is toen ze even weg was de straat over gerold tegen de auto van de overburen op hun eigen parkeerplek onder hun eigen carport. Beide auto's schade.
Dat wordt nog gezellig vanavond.![]()
Als je bedoelt All Risk dan ja. Dan nog wel een eigen risico.
Ze heeft de auto onder de carport geparkeerd om even de vuilniston terug te zetten

Wij kennen geen mannen- en vrouwentaken. Zoals het hoort...Ah let op, dan weet ze het toch zo te draaien dat het toch echt jouw schuld is, want vuilnis buiten zetten is eigenlijk jouw mannuhtaak![]()
Ikzelf zet hem altijd in versnelling, Tis een gewoonteZe baalt enorm. Ze heeft de auto onder de carport geparkeerd om even de vuilniston terug te zetten. Niet op de handrem natuurlijk en gewoon in neutraal.
De auto is toen ze even weg was de straat over gerold tegen de auto van de overburen op hun eigen parkeerplek onder hun eigen carport. Beide auto's schade.
Op de parkeerplaats dus geen openbare weg......pfffff dat wordt dokkenZe baalt enorm. Ze heeft de auto onder de carport geparkeerd om even de vuilniston terug te zetten. Niet op de handrem natuurlijk en gewoon in neutraal.

Tja, ik ook. Dit is mij nog nooit overkomen en haar ook nog nooit. Gewoon te snel even iets willen doen waarschijnlijk...Ikzelf zet hem altijd in versnelling, Tis een gewoonte
Misschien moet ze in de zak en vanavond mee naar SpanjeTja, ik ook. Dit is mij nog nooit overkomen en haar ook nog nooit. Gewoon te snel even iets willen doen waarschijnlijk...
Is nu eenmaal gebeurt, hopelijk niet al te grote schade (kost)Tja, ik ook. Dit is mij nog nooit overkomen en haar ook nog nooit. Gewoon te snel even iets willen doen waarschijnlijk...
Ik heb haar nog nodig denk ik....Misschien moet ze in de zak en vanavond mee naar Spanje
Zo kijk ik er ook tegenaan. Er is niemand dood dus er is niets aan de hand. Vanavond regel ik het wel en morgen even naar een schadeherstelbedrijf.Is nu eenmaal gebeurt, hopelijk niet al te grote schade (kost)
Anders verkoop haar motoIk heb haar nog nodig denk ik....
Zo kijk ik er ook tegenaan. Er is niemand dood dus er is niets aan de hand. Vanavond regel ik het wel en morgen even naar een schadeherstelbedrijf.

Ik rijd hem gewoon in puin!