- Waardering
- 21.496
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 12%
Ja das ook weer waar......kijk daar denk ik dan weer niet aan hé?

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja das ook weer waar......kijk daar denk ik dan weer niet aan hé?

Rij haar in puin, en verkoop hem win/win

Haar in puin rijden klinkt een beetje raar maar toch wel vreemd aangenaam.

De motor wel maar ik ben bang dat van mijn vrouw de garantie al wel een tijdje is verlopen.

inruilen tegen 2 bitches, ik krijg nu hele mooie dromenDe motor wel maar ik ben bang dat van mijn vrouw de garantie al wel een tijdje is verlopen.![]()

Mooi niet, heb ik straks mijn auto twee keer met schade staan.

Jij bent veel slimmer dan mijMooi niet, heb ik straks mijn auto twee keer met schade staan.![]()

Fixed...

zie je nou?

Uitslag net binnen. Er waren geen afwijkingen te zien op de ECG. M'n hart werkt dus naar behoren. Grote blij.Ja dat leek mij dus ook. Duurt allemaal veel te lang.
De huisarts had het erover om dat mogelijk als vervolgonderzoek te doen naar wilde eerst een ECG doen.
Er blijft een vreemde druk op mn borst en blijf wat kortademig. Het is wel minder dan zondag.
Een vakantie zal je zeker goed doen, idd een keer je hoofd leegmakenUitslag net binnen. Er waren geen afwijkingen te zien op de ECG. M'n hart werkt dus naar behoren. Grote blij.
Kreatinine was goed.
Cholestrol (HDL en LDL) was goed. Alleen triglyceriden waren verhoogd.
Dus opzich top, maar nu weet ik alsnog niet wat het is. Mogelijk stress? Maar ik leef redelijk stressvrij. Misschien iets in m'n onderbewustzijn. Geen idee.
Ik kan in ieder geval weer knallen in de gym zonder bang te hoeven zijn dat m'n hart er opeens mee stopt.

Dat komt gelukkig wel goed. Op 4 januari ga ik voor 31 dagen naar Thailand. Hopen dat het dan weggaat.Een vakantie zal je zeker goed doen, idd een keer je hoofd leegmaken
de reguliere geneeskunde kan stress niet opsporen. Niet te zien op fotos etc. dit vernam ik van een vriendin
Das mooi man!! Rondreis met een vriend(in)? mijn dochter is er ook wezen backpacken voor 3 mndDat komt gelukkig wel goed. Op 4 januari ga ik voor 31 dagen naar Thailand. Hopen dat het dan weggaat.
mij ook...maar wij denken aan elkaar

Of uuu... nou ja, iets met zak ofsow....Had je graag in zijn zak mee gewildOf uuu... nou ja, iets met zak ofsow....