Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #118.024
@Rookie ...das wel een ID kun je ze nog inruilen?

• #118.031
Ja dat leek mij dus ook. Duurt allemaal veel te lang.

De huisarts had het erover om dat mogelijk als vervolgonderzoek te doen naar wilde eerst een ECG doen.

Er blijft een vreemde druk op mn borst en blijf wat kortademig. Het is wel minder dan zondag.
Uitslag net binnen. Er waren geen afwijkingen te zien op de ECG. M'n hart werkt dus naar behoren. Grote blij.

Kreatinine was goed.
Cholestrol (HDL en LDL) was goed. Alleen triglyceriden waren verhoogd.

Dus opzich top, maar nu weet ik alsnog niet wat het is. Mogelijk stress? Maar ik leef redelijk stressvrij. Misschien iets in m'n onderbewustzijn. Geen idee.

Ik kan in ieder geval weer knallen in de gym zonder bang te hoeven zijn dat m'n hart er opeens mee stopt.

• #118.032
Uitslag net binnen. Er waren geen afwijkingen te zien op de ECG. M'n hart werkt dus naar behoren. Grote blij.

Kreatinine was goed.
Cholestrol (HDL en LDL) was goed. Alleen triglyceriden waren verhoogd.

Dus opzich top, maar nu weet ik alsnog niet wat het is. Mogelijk stress? Maar ik leef redelijk stressvrij. Misschien iets in m'n onderbewustzijn. Geen idee.

Ik kan in ieder geval weer knallen in de gym zonder bang te hoeven zijn dat m'n hart er opeens mee stopt.
Een vakantie zal je zeker goed doen, idd een keer je hoofd leegmaken :)
de reguliere geneeskunde kan stress niet opsporen. Niet te zien op fotos etc. dit vernam ik van een vriendin

Laatst bewerkt:
  • #118.033
Een vakantie zal je zeker goed doen, idd een keer je hoofd leegmaken :)
de reguliere geneeskunde kan stress niet opsporen. Niet te zien op fotos etc. dit vernam ik van een vriendin
Dat komt gelukkig wel goed. Op 4 januari ga ik voor 31 dagen naar Thailand. Hopen dat het dan weggaat.

• #118.036
Vergeet niet de blowjobbar onder het genot van een cocktail. Een echte aanrader

• #118.040
Terug
Naar boven