AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #118.126
Sjokolat.
IMG_20191209_121418.jpg
Sjekloat.

• #118.127
Meatloat

• #118.128
Er is een crossfitter in de de fitness, eerste keer dat ik dat zie... raar wezen is dat.
Nu snap ik de haat

Edit: nu doet ie jerks... can someone get him out?
Zouden die wezens toevallig een geestelijke beperkingen hebben? Serieuze vraag

Laatst bewerkt:
  • #118.129
Afspraak bij de fysio gemaakt, al dagen last van hoofdpijn en volgens de huisarts ligt de oorzaak in het muurvast zitten van nek/schouders/rug :thumbd:

• #118.131
Kan je niet beter naar een chiropractor? Na 1 behandeling daar had ik echt 80% minder last

De beste man is zowel chiropractor en manueel therapeut.
Probleem met de chiropractor is dat ik niet zo makkelijk te kraken ben.

Maar ga het zien, gelukkig kan ik morgen al terecht.

• #118.132
Er is een crossfitter in de de fitness, eerste keer dat ik dat zie... raar wezen is dat.
Nu snap ik de haat

Edit: nu doet ie jerks... can someone get him out?
Zouden die wezens toevallig een geestelijke beperkingen hebben? Serieuze vraag
Sterker dan jij waarschijnlijk

• #118.133
1575898768460.png

Ik woon tegenover een DHL-ophaalpunt, maar DHL heeft nog niet uitgevonden dat je kunt kiezen om je pakketje daar te laten bezorgen als je niet thuis bent. Snap ook niet waarom dat niet automatisch na 1 of 2 pogingen daarnaartoe gaat.

• Haha
Waarderingen: Vonk
  • #118.134
1575898768460.png

Ik woon tegenover een DHL-ophaalpunt, maar DHL heeft nog niet uitgevonden dat je kunt kiezen om je pakketje daar te laten bezorgen als je niet thuis bent. Snap ook niet waarom dat niet automatisch na 1 of 2 pogingen daarnaartoe gaat.
Bij DHL krijg je toch een mail zodra pakket onderweg is en dan kan je kiezen voor afleveren bij ophaalpunt?

• #118.135
1575898768460.png

Ik voel de pijn, echt een hekel hier ook aan dhl. Ipv het naar een ophaalpunt te brengen sturen ze het hier gewoon terug

• #118.136
Bij DHL krijg je toch een mail zodra pakket onderweg is en dan kan je kiezen voor afleveren bij ophaalpunt?
Nee, kan dan alleen een ander aflevermoment kiezen of bezorging bij de buren. Afhaalpunt staat er niet bij helaas. Heb het elke keer geprobeerd na een mislukte afleverpoging. Ik kan nu overigens helemaal niets kiezen :roflol:

• #118.137
1575898768460.png

Dat is verschrikkelijk he, DPD, DHL, UPS. en TNT, als je 1 van die lui mist dan duurt het soms dagen voor je uberhaupt weet waar je je pakketje op kunt gaan halen. Al gaat het nu wel steeds beter heb ik het idee. De DPD neemt niet eens meer de moeite bij ons in het dorp en levert het direct al bij een winkel af, ook al heb je thuis aangeven :emo:

• #118.138
1575898768460.png

Zijn dat alle boeken die retour worden gestuurd? :trollface:

• #118.140
Dat is verschrikkelijk he, DPD, DHL, UPS. en TNT, als je 1 van die lui mist dan duurt het soms dagen voor je uberhaupt weet waar je je pakketje op kunt gaan halen. Al gaat het nu wel steeds beter heb ik het idee. De DPD neemt niet eens meer de moeite bij ons in het dorp en levert het direct al bij een winkel af, ook al heb je thuis aangeven :emo:
PostNL doet het wel prima, nu na één poging gaan die linea recta naar het afhaalpunt hier om de hoek. En ik kan het 9 van de 10x al op de website aangeven. Ik ontwijk ook stelselmatig webshops met andere bezorgdiensten, omdat die altijd lopen te klootviolen. Bij deze niet opgelet dat het met DHL werd bezorgd, verdomme.

Zijn dat alle boeken die retour worden gestuurd? :trollface:
Om iets retour te sturen moet het wel besteld worden, ik heb nooit bestellingen :trollface:

Terug
Naar boven