Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #118.141
PostNL doet het wel prima, nu na één poging gaan die linea recta naar het afhaalpunt hier om de hoek. En ik kan het 9 van de 10x al op de website aangeven. Ik ontwijk ook stelselmatig webshops met andere bezorgdiensten, omdat die altijd lopen te klootviolen. Bij deze niet opgelet dat het met DHL werd bezorgd, verdomme.

Om iets retour te sturen moet het wel besteld worden, ik heb nooit bestellingen :trollface:
:roflol:

• #118.142
Lachgas :(.

• Sad
Waarderingen: BB_
  • #118.143
PostNL doet het wel prima, nu na één poging gaan die linea recta naar het afhaalpunt hier om de hoek. En ik kan het 9 van de 10x al op de website aangeven. Ik ontwijk ook stelselmatig webshops met andere bezorgdiensten, omdat die altijd lopen te klootviolen. Bij deze niet opgelet dat het met DHL werd bezorgd, verdomme.

Om iets retour te sturen moet het wel besteld worden, ik heb nooit bestellingen :trollface:
Volgens mij is het vanuit het buitenland meestal met een andere bezorgdienst, zo ook bijvoorbeeld Bulk Powders.
Ik werd één keer opgebeld: "Ik sta nu voor je deur."
Ik: "Ik zit nu helaas op mijn werk; zou u het aan de buurvrouw kunnen afgeven?"
Hij: "Ja, daar begin ik niet aan. Ik kom morgen wel terug."
Ik: "Dan ben ik eveneens aan het werk en niet thuis."
Hij: "Ja, jammer dan, moet je maar thuis zijn."

• #118.144
Gewoon een kist bij de voordeur en in de opmerking zetten dat het daar in kan. Cameraatje erop richten en klaar

• #118.145
Gewoon een kist bij de voordeur en in de opmerking zetten dat het daar in kan. Cameraatje erop richten en klaar
Woon in een appartement. 9/10 keer is het PostNL en Ali van PostNL is een toffe gast en weet precies wat eenieder wilt (afleveren bij de buren, terugkomen, naar een servicepunt brengen). Geeft me een beetje het ouderwetse gevoel van zo'n vaste SRV-man in de wijk die iedereen bij naam en toenaam kent.

• #118.146
Ik laat het altijd op mijn ouders hun adres afleveren. Vinden ze niet zo leuk maar dat is hun probleem :p.

• #118.154
Er is een crossfitter in de de fitness, eerste keer dat ik dat zie... raar wezen is dat.
Nu snap ik de haat

Edit: nu doet ie jerks... can someone get him out?
Zouden die wezens toevallig een geestelijke beperkingen hebben? Serieuze vraag
Haten op crossfit is zo 2015.

• #118.156
Vandaag stond een kerstkado dat ik voor mijn vriendin besteld had gewoon voor deur, bpost is ook gewoon ellende :mad:

• #118.159
Waarom is @Robin_ bezig met z'n telefoon tijdens het trainen?

giphy.gif

Terug
Naar boven