Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #118.722
Scar bros

20191223_113634.jpg

Zoals je m'n kamer ging opruimen zeker, ook nog niet gebeurd :finger:
Na de feestdagen heb ik weer wat meer tijd.

• #118.726
  • #118.727
Eentje van de zovelen. Met als topper, genaaid over de zowat gehele linkerzijde van mijn hoofd, als ik ooit kaal word gaan al de kindjes bang de straat oversteken als ze me zien :(
Dat doen ze nu ook al hoor. Maar ja dat is niet zo leuk. Heb er maar twee gekukkig. Allebei op mijn voet :/

• #118.728
Er is iets mis met me.
Verlies langzaam mijn grip op de realiteit.

• #118.733
Dacht nog snel even naar de winkel te gaan :roflol:

3oEjHBIbFyNMEUTgHe.gif
Inderdaad. De hel die supermarkten vlak voor kerst zijn. En dan waren ze nu ook zondag al open.

Alsof het om de eer van hun land en familie gaat knokken mensen om de laatste pakjes voorgesneden carpaccio.

• Like
Waarderingen: mat
  • #118.734
Inderdaad. De hel die supermarkten vlak voor kerst zijn. En dan waren ze nu ook zondag al open.

Alsof het om de eer van hun land en familie gaat knokken mensen om de laatste pakjes voorgesneden carpaccio.
Als het niet is gesneden, is het in principe geen carpaccio :D
En het is idd echt een hel om deze dagen naar de winkel te gaan. Daarom dat ik op mijn werk zit en mijn vriendin naar de winkel gaat want zij heeft vakantie :D

• #118.735
Ik moet langs de IKEA deze week. Wish me good look. Jumbo Food market was gisteren al een gekkenhuis. Mijn kinderwens is van 0 naar min oneindig gedaald.

• #118.736
Net proberen te tanken bij het tankstation. Staat het hele terrein vol met auto’s die willen tanken, de shop vol met mensen die willen afrekenen en daarnaast ook mensen die een vers belegd broodje willen kopen.

1 grote chaos dus. En hoeveel mensen staan er te werken?
Precies. Maar 1! Die moet afrekenen met mensen die hebben getankt, broodjes smeren voor de anderen, etc. etc.:duh:
Ik ben maar omgedraaid.

Terug
Naar boven