Zoals je m'n kamer ging opruimen zeker, ook nog niet gebeurd

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zoals je m'n kamer ging opruimen zeker, ook nog niet gebeurd

Scar bros
Na de feestdagen heb ik weer wat meer tijd.Zoals je m'n kamer ging opruimen zeker, ook nog niet gebeurd![]()
Kusje erop?
Eentje maar?Scar bros
![]()
Na de feestdagen heb ik weer wat meer tijd.
Nee dankje
Eentje van de zovelen. Met als topper, genaaid over de zowat gehele linkerzijde van mijn hoofd, als ik ooit kaal word gaan al de kindjes bang de straat oversteken als ze me zien

Dat doen ze nu ook al hoor. Maar ja dat is niet zo leuk. Heb er maar twee gekukkig. Allebei op mijn voet :/Eentje van de zovelen. Met als topper, genaaid over de zowat gehele linkerzijde van mijn hoofd, als ik ooit kaal word gaan al de kindjes bang de straat oversteken als ze me zien![]()
Niets aan de hand broer. Gewoon even dat glas laten staanEr is iets mis met me.
Verlies langzaam mijn grip op de realiteit.
Ok.Niets aan de hand broer. Gewoon even dat glas laten staan
Dat komt door het tekort aan alcohol in je bloed.Er is iets mis met me.
Verlies langzaam mijn grip op de realiteit.
Inderdaad. De hel die supermarkten vlak voor kerst zijn. En dan waren ze nu ook zondag al open.
Als het niet is gesneden, is het in principe geen carpaccioInderdaad. De hel die supermarkten vlak voor kerst zijn. En dan waren ze nu ook zondag al open.
Alsof het om de eer van hun land en familie gaat knokken mensen om de laatste pakjes voorgesneden carpaccio.

Dacht dat dat al het geval was toen die kleine rond je been ging hangen in Brussel :')Ik moet langs de IKEA deze week. Wish me good look. Jumbo Food market was gisteren al een gekkenhuis. Mijn kinderwens is van 0 naar min oneindig gedaald.
Noem mij eens niet zo!Dacht dat dat al het geval was toen die kleine rond je been ging hangen in Brussel :')

Wat doet iemand zonder kinderen dan ook in de Ikea? Verdachte situatie...Ik moet langs de IKEA deze week. Wish me good look. Jumbo Food market was gisteren al een gekkenhuis. Mijn kinderwens is van 0 naar min oneindig gedaald.
Wat doet iemand zonder kinderen dan ook in de Ikea? Verdachte situatie...