MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #118.683
Een 'vriend' van mij stuurde die naar me voordat ik benen ging trainen :( was een zenuwslopende sessie:roflol:

• #118.687
Ik was net onderweg op de fiets naar een optreden van vrienden van mij toen er iemand mij in wou halen. Blijkbaar duurde het mevrouw te lang, want voordat ik het wist had ze mij volledig ondergetuft en realiseerde ik me weer waarom ik soms een extreme afgunst tegen het menselijk ras heb.

Ik ben niet snel boos, maar tuffen vind ik zoiets onrespectvols en gewoon ranzig dat je dat echt niet meer goed praat. Waarom? Hoezo? Doe évén normaal. Ik voel me desondanks dat alles in de was ligt nu en ik gedouched heb nog steeds extreem vies.

• #118.688
Ik was net onderweg op de fiets naar een optreden van vrienden van mij toen er iemand mij in wou halen. Blijkbaar duurde het mevrouw te lang, want voordat ik het wist had ze mij volledig ondergetuft en realiseerde ik me weer waarom ik soms een extreme afgunst tegen het menselijk ras heb.

Ik ben niet snel boos, maar tuffen vind ik zoiets onrespectvols en gewoon ranzig dat je dat echt niet meer goed praat. Waarom? Hoezo? Doe évén normaal. Ik voel me desondanks dat alles in de was ligt nu en ik gedouched heb nog steeds extreem vies.
Heb je een signalement? Dan komt de DBB-tufploeg in actie.

• #118.689
Tfoe wat een k*ch

• #118.690
Dat had ik toen iemand mij gisteren dit filmpje liet zien. Ik moet bijna janken. Kijken op eigen riscio.

Daarom train ik niet super heavy
Screenshot_20191221-132044_Chrome.jpg

• #118.694
  • #118.699
Schouder vertiefd tijdens het benchen. Einde chestday. Kutzooi.
Nu maar rugtraining van gemaakt.

Terug
Naar boven