Robin
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 9.561
- Lengte
- 1m80
@IRONic Drunker laat me in de steek
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nog lekker gedroomd?
Ik kan juist heerlijk slapen na een goede Workout. Zit zelf nu aan de trenIk hoop juist dat ik door werken weer goed slaap #trenzombie
Valt nog mee ja

Ben gearresteerd.
Hey Bert.Ben gearresteerd.
Mijn dikke buik werd aanzien als een bomgordel.
Sterkte..Afspraak bij de HA om 18u15.
Om 18u41 nog steeds in de wachtzaal.
Gelukkig is dat ene kind dat dacht dat iedereen met hem wou spelen al naar binnen.
Nu nog die kerel overleven die Celine Dion zit mee te neuriën en het kind dat ligt te ratelen in z'n maxi cosi wat verder....

Afspraken zijn van 8 tot 10.Sterkte..
Overigens... hier is HA laatste afspraak al om 16:30. Dat ze bij jullie tot na 18:00 nog afspraken maken![]()
Hier echt niet. Soms moet je gewoon een week wachten op een afspraak... sons ook langer tenzij er echt spoed is.Afspraken zijn van 8 tot 10.
Dan huisbezoeken. En vanaf 16u of 17u weer op afspraak tot 20u ofzo?
Dit kan toch niet?Hier echt niet. Soms moet je gewoon een week wachten op een afspraak... sons ook langer tenzij er echt spoed is.
Wat lopen ze achter daar in Nederland..
Daarom ook maar een Nederlandse arts

Op naar de 4000ste dan.
Zijn er ook positieve zaken aan het zorgsysteem in Nederland?Hier echt niet. Soms moet je gewoon een week wachten op een afspraak... sons ook langer tenzij er echt spoed is.

Het ritje met de ambulance naar het hospitaal is niet hobbelig.Zijn er ook positieve zaken aan het zorgsysteem in Nederland?![]()