- Waardering
- 28.776
- Lengte
- 1m57
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nog steeds een lage weerstand dus, je blijft kwakkelen als je geen rust neemt...so true!!Hier ook amper geslapen.
Eerst nog 1+ uur liggen hoesten, om 4u alweer wakker en niet meer verder kunnen slapen.
Extra hoofdpijn, moe, futloos,....

Nog steeds een lage weerstand dus, je blijft kwakkelen als je geen rust neemt...so true!!![]()
. En ik wil, ondanks de vermoeidheid, zo graag mijn LB training doen vanavond...ja schatteke dat kan wel maar wel op halve kracht vooruit, schakel die perfectionist in je ff uit. En ik wil, ondanks de vermoeidheid, zo graag mijn LB training doen vanavond...

Dat dacht ik ook tijdens m'n initiële opleiding, toen we elke nacht uit bed getrapt werden.@Bert tot Hoelaat gaan die oefeningen door. Ik wil slapen.

Kan je geen voorstel indienen om deze dingen te oefenen om 0900? Dat in Het donker vliegen is nog gevaarlijk ook.Dat dacht ik ook tijdens m'n initiële opleiding, toen we elke nacht uit bed getrapt werden.![]()
Euhm... train as you fight. De vijand wacht ook niet tot de zon op is.Kan je geen voorstel indienen om deze dingen te oefenen om 0900? Dat in Het donker vliegen is nog gevaarlijk ook.

@Bert tot Hoelaat gaan die oefeningen door. Ik wil slapen.
Alleen tijdens ramadan. Op een lege maag vechten is niet bevorderlijk.Euhm... train as you fight. De vijand wacht ook niet tot de zon op is.
Wel eens van nachtzicht en IR gehoord?![]()
Huh, dan vechten ze toch juist 's nachts.Alleen tijdens ramadan. Op een lege maag vechten is niet bevorderlijk.

Zeg bij wie hoor jij eigenlijk?
Bij de goeie. Doel is de GVR worden.

Gvr = gever? Ik wil wel receiver zijn
Vroeger lazen we nog boeken. Road Dahl, GVR.
Tijd om weer on te gaan dusKreeg vandaag een opmerking van de sportschool eigenaar dat ik aan het “leeglopen” was. Met een vieze smiley erbij.
Vgm had hij wel door hoe laat het was en is
Ben niet zo van de films, boek is meestal beter.
Nadeel van een film na het boek is dat het totaal niet past bij m'n beeld van een personage.