AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #120.101
  • #120.103
IMG_20200209_131007.jpg

• #120.107
Het plan was keto tot heel februari, maar ik schijt al 3 dagen groen/bruine natzure saus los in de broek en ik moest stoppen met trainen na mijn opwarming omdat ik gewoon geen energie meer had.

Ik ga het afvallen anders moeten aanpakken.

Misschien gewoon kcal deficit??

• #120.108
@Ashbringer45 ben je al in ketose geweest ? Of heb je het niet gehaald. Ik heb jaren geleden het gedaan eerst zwaar kut daarna toch f doorgezet kreeg ik een soort van boost.

Maar uiteindelijk is het ruk... want je mist heel de dag koolhydraten. Heeft effect op je brein.

Korte termijn wel successen mee behaald. Ik zou het alleen nooit meer doen.

• #120.109
Goedemorgen collega alles goed?

Nee , slecht weekend gehad.

Last van je maandstonden ofzo?

Neen, mijn moeder ligt op sterven.

Geen goed begin van de dag dus.

• #120.110
Door vertraging is mijn vlucht overgeboekt naar morgen....
Hadden ze dat niet ff kunnen zeggen voordat ik door de douane heen was?

• #120.112
@Ashbringer45 ben je al in ketose geweest ? Of heb je het niet gehaald. Ik heb jaren geleden het gedaan eerst zwaar kut daarna toch f doorgezet kreeg ik een soort van boost.

Maar uiteindelijk is het ruk... want je mist heel de dag koolhydraten. Heeft effect op je brein.

Korte termijn wel successen mee behaald. Ik zou het alleen nooit meer doen.

Heb op ketose gecut en op een normale manier. Zag geen verschil. Gaat gwn om de calorie deficit. Spaar je darmen met al dat vet liever

• #120.114
Moeders is ziek dus even voor haar naar de winkels geweest. #bonuspunten

• #120.115
Misschien gewoon kcal deficit??

Yep, ik ga intermittent fasten en voor de rest proberen een caloric deficit aanhouden.

Gisteren carb gereload en hele middag geslapen, vandaag ging 8x 40kg standing dumbell press voor 8 als een makkie. Gisteren trapte ik op mijn adem met de 18kg dumbells in de opwarming en stopte ik er maar mee.

• #120.116
Keto is ook niet superieur, dus zou lekker stoppen met die nonsense

keto werkte vroeger wonderen bij mij. Geen honger, geen overdreven darmproblemen en ik viel af al een malle. Nu wouden de darmpjes niet meer mee.
Moest endrine nog zo verkrijgbaar zijn uit de apotheek, geen probleem, nu ga ik alternatief moeten zoeken.

• #120.118
Net mijn kop gestoten aan eem kapotte tilhulp. Blijft in de lucht hangen. Gekukkig kan ik geen hersenschade krijgen. :D

Terug
Naar boven