MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #120.121
Note to self: Pre-workout is GEEN goed idee.

Ik was m'n eigen 'routine' vergeten omdat m'n manager mij belde op weg naar de gym, dus daar maar ad-hoc besloten toch een pre-workout shot erin te gooien. Tegen beter weten in, ik reageer nogal slecht op cafeine. Holy shit, alsof ik XTC geslikt had. Ik moest halverwege gewoon een time-out nemen omdat ik geen focus meer had en zo aan het rillen was dat ik het niet meer trok. Heb ook verplicht wat gegeten voordat ik ging fietsen omdat ik het anders niet gered had denk ik. Dit was by far de slechtste beslissing die ik deze maand gemaakt heb.

• #120.122

Ik was m'n eigen 'routine' vergeten omdat m'n manager mij belde op weg naar de gym, dus daar maar ad-hoc besloten toch een pre-workout shot erin te gooien. Tegen beter weten in, ik reageer nogal slecht op cafeine. Holy shit, alsof ik XTC geslikt had. Ik moest halverwege gewoon een time-out nemen omdat ik geen focus meer had en zo aan het rillen was dat ik het niet meer trok. Heb ook verplicht wat gegeten voordat ik ging fietsen omdat ik het anders niet gered had denk ik. Dit was by far de slechtste beslissing die ik deze maand gemaakt heb.
Ik ben er voor je

• #120.123

Ben benieuwd naar de slechtste beslissing van de vorige maand..

• #120.125
Kut dokters heb je niks aan vieze vuile fl**kers. Ze mogen lekker allemaal corona krijgen die dokters.

• #120.126
Net mijn kop gestoten aan eem kapotte tilhulp. Blijft in de lucht hangen. Gekukkig kan ik geen hersenschade krijgen. :D
En je hoofd?
Heb van de week ook mijn hoofd gestoten. Ze dachten op kantoor dat het opzich wel handig is als er een grote tv half op het wandelpad hangt (= schade op voorhoofd :()

• #120.127
Een zo'n gast heeft altijd zijn bek open. Om gek van te worden. Houd je bek is voor 1min ofzo

• #120.129
Ooronsteking en dus amper kunnen horen. Ik had een rustig dagje verwacht, maar de geluiden van de apparatuur en luchtverversing op mijn werk resoneren in mijn kop.

• #120.130
Oeps :roflol:

20200212_093143.jpg

• #120.133
Nog tien dagen en weer cutten.

Denk dat de komende tien dagen er geregeld wel eens wat losser zal worden omgegaan met dat 3200kcal budget.

• #120.134
  • #120.140
1. Had het koud
2. Mijn computer liep vast en werk kwijt.
3 heel de dag honger en wat ik ook nam hield honger.
4.trainen ging niet lekker.
5 kakmoe

Terug
Naar boven