XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Bezoekers in dit topic

Ben ook maar enkele cm's langer maar aan aandacht schort het niet.

Zit je op datingapps dan? Daar zit namelijk t soort vrouw dat allemaal eisen heeft zoals een bepaalde lengte, maar zelf niet meer te bieden hebben dan een kut.
 
Ben ook maar enkele cm's langer maar aan aandacht schort het niet.
Zwz vindt ik oostblokkers geiler dan nederlandse chicks die catche mijn eyes zegmaar. Aandacht is er maar neuken nee nee :roflol:
 
Zit je op datingapps dan? Daar zit namelijk t soort vrouw dat allemaal eisen heeft zoals een bepaalde lengte, maar zelf niet meer te bieden hebben dan een kut.

Nee.

Ach eisen. Je hoeft ze alleen maar te wiepen toch? Zodra je een afspraakje hebt is het done.

In het dagelijkse leven wordt er al genoeg geflirt, laat staan hoe makkelijk het met dergelijke apps wel niet moet zijn.
 
Nee.

Ach eisen. Je hoeft ze alleen maar te wiepen toch? Zodra je een afspraakje hebt is het done.

In het dagelijkse leven wordt er al genoeg geflirt, laat staan hoe makkelijk het met dergelijke apps wel niet moet zijn.
Tbh als je geen mooie lach hebt op foto's valt een dating app al gauw weg.
 
Ik lach niet met tanden op mijn profiel foto. Miss ligt het aan je hoofd.
Ligt zwz aan je hoofd :roflol: maar wat ik er mee bedoel is het is gewoon meatchecken. Ik heb van mezelf een chagrijnige kop kan daar vrijweinig aandoen. Dat betekend ook dat je standaart ruzie opstap etc krijgt om dat je iemand volgens hun boos aan hebt gekeken. En op een foto voor meatcheck word je daar gwn op afgekeurd simpel.
 
Ligt zwz aan je hoofd :roflol: maar wat ik er mee bedoel is het is gewoon meatchecken. Ik heb van mezelf een chagrijnige kop kan daar vrijweinig aandoen. Dat betekend ook dat je standaart ruzie opstap etc krijgt om dat je iemand volgens hun boos aan hebt gekeken. En op een foto voor meatcheck word je daar gwn op afgekeurd simpel.

Heb ik ook, maar merk dat het bij sommige dames juist goed valt. Wellicht komt het doordat ik ze nooit aandacht geef omdat ik ook niet op zoek ben.
 
Heb ik ook, maar merk dat het bij sommige dames juist goed valt. Wellicht komt het doordat ik ze nooit aandacht geef omdat ik ook niet op zoek ben.
Het trekt ander soort vrouwe aan. Maar niet de standaard thinder chick die op zoek naar cock is.
 
Ik zit inmiddels ruim 13 jaar in een relatie, dus ik hoef niets te compenseren.

Hoe is het verder met jou? Lang niet meer gesproken, nog recentelijk op een dikke lul gezeten?
Ze is al weer weg......Wel een mooie openingszin! :D
 
Back
Naar boven