ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.639
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Idd sorry mijn mobiel is net als ik in de war
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Idd sorry mijn mobiel is net als ik in de war
Dan ben je niet buff genoeg. Dat betekend ook dat je standaart ruzie opstap etc krijgt om dat je iemand volgens hun boos aan hebt gekeken.
Propeer eens een filmpje van je gezicht als profiel foto en doe dit:
Cant denie that.
Ey Das wel gail zou zeker werken maat! Thanks voor deze tip.Propeer eens een filmpje van je gezicht als profiel foto en doe dit:
![]()
trust me ik ben tinderpro
Nee.
Ach eisen. Je hoeft ze alleen maar te wiepen toch? Zodra je in bed bent beland is het done.
In het dagelijkse leven wordt er al genoeg geflirt, laat staan hoe makkelijk het met dergelijke apps wel niet moet zijn.
Propeer eens een filmpje van je gezicht als profiel foto en doe dit:
![]()
trust me ik ben tinderpro
Ik werk als zzper in de Thuiszorg (hbo-verpleegkundige).

Heb ik ook gehad was niet te harden. Kokhalzend toen bij mijn bazen geklaagd. Maar die vonden het zielig. Nou heel ons kantoor kon er niet meer tegen.
Wat bleek beide bazen ver in de 60 deelde deze stinkende dame om te pas en on te pas “op te klimmen”
Onder hevig protest is ze verdwenen.![]()

Iewl ruikt ze naar gisteren of heb je haar bang gemaakt (angstzweet)
Nice, maakt het ook makkelijker voor je om oudjes te bestelen als ze je gewoon binnen latenIk werk als zzper in de Thuiszorg (hbo-verpleegkundige).
Lekker met oude punanies en pikkies spelen.
En werk jij nog steeds met misbruikte 8-jarige ex-kindsoldaten?
Ik had een paar jaar geleden eentje bij je besteld. Het geld had ik al op je rekeningnummer gestort. Maar helaas heb nog niks mogen ontvangen![]()
Ben nu zelf ook bezig met de opleiding verpleegkunde. 
Nice, maakt het ook makkelijker voor je om oudjes te bestelen als ze je gewoon binnen latenBen nu zelf ook bezig met de opleiding verpleegkunde.
Ja, vond geen enveloppe waar hij in past. Ze stribbelen ook nogal tegen als je ze in de brievenbus wil proppen![]()
).
Ben al de hele dag in rauw.
Ik niet lees het net.
gaat het weer een beetje, broeder? wat moet je nu met al die tijd?