- Waardering
- 9.211
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
- Vetpercentage
- 20%
ik ben bang dat wij met zijn tweeen de ondergang worden hier hahahahahaik bereid mij inmiddels zo'n 10 jaar voor om te gaan werken, ik ben je man.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik ben bang dat wij met zijn tweeen de ondergang worden hier hahahahahaik bereid mij inmiddels zo'n 10 jaar voor om te gaan werken, ik ben je man.
heb jij ff pech dat ik de enigste ben met internet acces en bedrijfs telefoons worden wekelijks nagelopen op slack gedrag

ja idd , naakt fotos van hun dames , spoiler van sommige wil je dat niet zien
ja idd , naakt fotos van hun dames , spoiler van sommige wil je dat niet zien
telefoons staan op bedrijfs- naam , ik mag daar in tegen niet met mijn klauwen aan hun privé telefoons zitten . ik deed dit voorheen niet todat ik twee maanden terug op een van de nummers een rekening kreeg van 2000 euro
Jij weet wel beter Mr. fireEn wat deed jij toen? Aanhoren, beetje glazig kijken, posten op dbb. Mr. Cool.
Geef die Turk geen aandacht
Thugster we mogen camelus niet in de steek laten. Hij moet ergens z'n lading kwijt.
is wel onze turku Bruur
Klopt ik ben ook niet objectief. Net bij het oversteken stopt er een Turk midden op de weg om zijn maat eruit te laten. Doe dat dan ff 2 meter naar achteren dan kan de rest gewoon door.
chobaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan XDKlopt ik ben ook niet objectief. Net bij het oversteken stopt er een Turk midden op de weg om zijn maat eruit te laten. Doe dat dan ff 2 meter naar achteren dan kan de rest gewoon door.
Ohja even terugkoppelen naar gister heb jij camelenteen al de ballen om het op tafel te gooien ?
Ben even niet in de stemming eh baba
Ohja even terugkoppelen naar gister heb jij camelenteen al de ballen om het op tafel te gooien ?

Zullen we daar dan is mee beginnen ?@ThuggishRuggish zal ik anders een hint geven, zoals het taggen vd persoon waar je over roddelt?
Ja? Ik ben er wel klaar mee.@ThuggishRuggish zal ik anders een hint geven, zoals het taggen vd persoon waar je over roddelt?