Kaassaus
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 2.532
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 85kg
- Vetpercentage
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gast het boeit mijn geen ene .. t*fus.
Na aanleiding van jou roddel over iemand van het forum haakte ik in op een gerucht over een ander lid. Plus ik zei er nog bij dat ik het niet zeker weet.
komt de stem uit de kinderkamer weer hahahahahahha@IRONic Drunker kan jij er tussen komen aub? Dit loopt uit de hand.
mag wel wet nauwkeuriger zie nog glaswol zittenOke ik scheer mijn benen dat is het. Zo nu weer verder?
Oke ik scheer mijn benen dat is het. Zo nu weer verder?
Ja doe ik ook soms. Je moet eens vrouwen slipje dragen lekker soft.Oke ik scheer mijn benen dat is het. Zo nu weer verder?
Even rustig naar Turken toe voor er weer iemand een shisha bar overhoop knalt. Hm krijg zin in kebab nu.Al stond je voor mij waarschijnlijk met 7 vrienden want zo zijn jullie Turken f**k jou gast jij bent een bitchass
Kom Thuggie, we rijden samen naar Groningen met een krat bier achterin... ...gewoon!Al stond je voor mij waarschijnlijk met 7 vrienden want zo zijn jullie Turken f**k jou gast jij bent een bitchass
dan krijgt @dreamy1 roidrage omdat die 50€ heeft betaald voor z’n date én niet eens rustig aan de shisha kan gaanEven rustig naar Turken toe voor er weer iemand een shisha bar overhoop knalt.
Ik woon 45min van GroningenKom Thuggie, we rijden samen naar Groningen met een krat bier achterin... ...gewoon!

Ik rij wel.Kom Thuggie, we rijden samen naar Groningen met een krat bier achterin... ...gewoon!
Nee, nee, geen proleten in onze bolide.
Nou nou nou.. eigenlijk is hetdan krijgt @dreamy1 roidrage omdat die 50€ heeft betaald voor z’n date én niet eens rustig aan de shisha kan gaan
O.K. blijkbaar kan er maar 1 hufter zijn per wagen.