- Waardering
- 9.232
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
- Vetpercentage
- 20%
LE SNOTAAP
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
LE SNOTAAP
Jij drinkt nog niet, knul.
Trots op jezelf ?

Dus ineens zie ik die kop en sla der recht op de neus. En duik er op.
goed gedaan ,soms is de Helmondse manier het beste om je punt duidelijk te maken
Hoe gaat het met je parkeerboete?goed gedaan ,soms is de Helmondse manier het beste om je punt duidelijk te maken
in beroep gegaan en verloren ,ff 104,00 moeten aftikkenLekker voor je.in beroep gegaan en verloren ,ff 104,00 moeten aftikken
Wij stonden met een heel groepje vriendinnen. Gewoon gezellig niets aan de hand. Op een gegeven moment merkte ik al beetje spanning een sta tafel verder op. We draaien ze de rug toe en feesten verder. Paar x een beuk in mijn rug. Draai om en zeg kijk uit wat je doet, hou hier niet zo van.
Op een gegeven moment moet ik plassen en loop naar het toilet. Komt een zo’n dame mij achterna en terwijl ik op het toilet zit en mijn kont nog niet op de wc heb wordt er heel hard aan de deur getrokken en gerammeld. Heel hard. Ik roep nog ben zo klaar. Beuken en rossen aan die deur. Ik irriteer me rot natuurlijk.
dus ik trek deur open krijg deur gelijk weer terug in gezicht. Ik roep nog hou op !
Maar die toilet ruimte is heel klein en ik vond geen uitweg. Dus ineens zie ik die kop en sla der recht op de neus. En duik er op.
Maar die ruimte is dus klein en het trok nog al wat bekijks. Ik weet niet wat ze gedacht had dat ik zou doen. Ik ben rustig terug gelopen en terwijl heel de tent op de kop stond nog maar een drankje gedaan.
dus ik sta daar weer en al mijn vriendinnen en die van haar hadden nu knots.
Conclusie einde leuke avond.

eigen schuld dikke bult
dat is het vervelende aan het wonen in een dorpje helaas, iedereen weet meteen alles van elkaar
Gelukkig woon ik dan niet in een dorpeigen schuld dikke bult
dat is het vervelende aan het wonen in een dorpje helaas, iedereen weet meteen alles van elkaar

Ja klopt heel het dorp stond er bij. Op dat moment was ik de schaamte voorbij. Als je al die moeite doet om mij te achtervolgen zodat je even aan je vriendinnen kan laten zien hoe super tof je bent, tja dan moet het maar even zo.
Op die smerige wc helemaal vol pis en bier. Alles was super goor.
Nieuwe mensen hebben het ook zwaar klote komen er nooit tussen. Heel bekrompen en achterlijk
Lijkt mijn dorp welJe hebt kliekjes in dorpen. Was als kind zijnde al je hebt je groep vrienden en dat was het. Het is zo bekrompen als maar zijn kan. Is vanaf vroeger al zo. Dit is je groepje en daar hoor je bij, en daar blijf je bij. Kan niet veranderen met vrienden
Nieuwe mensen hebben het ook zwaar klote komen er nooit tussen. Heel bekrompen en achterlijk