- Waardering
- 9.211
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
- Vetpercentage
- 20%
ook een opel manta ? asking for a friend
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ook een opel manta ? asking for a friend
rode eend

IkGvd kan niet slapen. Wie heeft er tren in m'n eten gedaan?
Ja dat zijn best normale prijzen? Die dingen zijn echt goud en gaan niet open zoals de goedkopere locks.![]()
Olympische Lock Jaw Collar Pro halter sluiting Set
De lock jaw collar is speciaal ontwikkeld voor intensief gebruik met bumper plates en gewichtheffen.www.muscle-power.nl
Is het normaal dat 2 van deze clipsluitingen bijna 40 euro kosten? lol
Bij Fitness Seller heb ik clipsluitingen van ATX gekocht voor 12 euro![]()
De lock jaw collar is speciaal ontwikkeld voor intensief gebruik met bumper plates en gewichtheffen.www.muscle-power.nl
Zijn hele goeie ook nogBij Fitness Seller heb ik clipsluitingen van ATX gekocht voor 12 euro
Tot 1juni

Op dit moment 6 april.
Koop ze maar. Die standaard klippers zijn troep. Zit altijd te klooien. Bij mij zijn ze wat te strak. Moet een handdoek om doen omdat het anders pijn doet lol. Krijg je wel goede grip strenght van tho.![]()
Hoezo? Homegyms wiebelen altijd beetje lol.Maffe bouten bij mn bestelling bij G.S.
Hele rack staat onstabiel en mn bankje ook. fl**kers. Ff langs de bouwmarkt morgen
Internet ligt er ook uit (thuis). Noobs

Hoewel mijn rack wel echt goed is

Je moet eerst bouten 70% vast draaien en als alles er in steekt 100%. Zeker dat je geen josti bent met linkse handen? Geen haat still buttboys xoxo
Je moet eerst bouten 70% vast draaien en als alles er in steekt 100%. Zeker dat je geen josti bent met linkse handen? Geen haat still buttboys xoxo