- Waardering
- 8.812
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Google is your friend.0 Ervaring met deze moeren. Weer wat nieuws geleerd. Hij staat inmiddels stevig.
Bemoer je d'r ff niet mee.
Doe mij maar een nude van je moe'r.
Dus alles goed met je moer?0 Ervaring met deze moeren. Weer wat nieuws geleerd. Hij staat inmiddels stevig.
Goeie welIk kreeg vandaag een boete omdat ik 1,5 meter afstand hield. Geldt blijkbaar weer niet voor op de snelweg, lekker duidelijk weer.![]()
Dankjewel.
Paps waarbij behandeling uitzaaiingen wordt uitgesteld ivm corona
Onze auto achterkant kapot gereden door afvalwagen die de bakken terugpleurt tegen de auto
Al 4 dagen kiespijn en leven op paracetamol want tandarts dicht en krijg geen spoed...
Maar geen corona...![]()
This is my worst nightmarehier ben ik ook echt bang voor.
sterkte met alles...

SterktePaps waarbij behandeling uitzaaiingen wordt uitgesteld ivm corona
Onze auto achterkant kapot gereden door afvalwagen die de bakken terugpleurt tegen de auto
Al 4 dagen kiespijn en leven op paracetamol want tandarts dicht en krijg geen spoed...
Maar geen corona...![]()

Thanks...

Ik kom nog weleens langs.Thanks...
Oh ja...nr 4...mijn visite voor morgen is ook gecancelled![]()
SterktePaps waarbij behandeling uitzaaiingen wordt uitgesteld ivm corona
Maar geen corona...![]()

Paps waarbij behandeling uitzaaiingen wordt uitgesteld ivm corona
Maar geen corona...![]()

Leugenaar!!!! Jij gaat nooit bij iemand op visite. En zij(mensen int algemeen) niet bij u!!!!