Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #122.803
  • #122.804
Had me verheugd op " Blauwe hap " echter helaas maar 6 mensen op kazerne en dat is de moeite niet

• #122.810
Gaat slecht met mijn vader 87jr. Zit nu in een ouderzorg instelling vanwege Corona en beperkte zelfredzaamheid.
Is twee dagen geleden op Covid19 getest en gelukkig negatief. Nu erg verward en hallucineert ook als gevolg van ontsteking ergens in zijn lijf.
Zijn nieren werken al jaren onder de 20% en zijn nu de laatste maanden teruggevallen naar rond de 10%.
Arts heeft me gebeld om behandelplan te bespreken. Dus alles is behoorlijk lastig en vervelend.
Hij heeft ook een niet-reanimeren bepaling in z'n dossier.

Al met al een oude man waarbij zijn lichaam nu langzaam aan het opgeven is.
Nouja dat wilde ik ff kwijt. En nee ik ben niet zielig, dit is gewoon hoe het leven soms gaat.

Sterkte Ron!

• #122.813
Gvd barstend van de pijn in mijn kaak..straalt uit naar mijn hoofd en schouder nu...4000 pcm en 1600 ibu doet niets...lig nu onder een deken met 2 kruiken en heb t nog koud en jankend van pijn. Huisarts gebeld en wordt zo terug gebeld... koorts? Ehm....geen idee... oude kwik thermometer opgezocht eN op de ouderwetse mmanier gemeten....35.9...hmm is die nog wel goed??
Huisarts maar afwachten :o

• #122.818
Gvd barstend van de pijn in mijn kaak..straalt uit naar mijn hoofd en schouder nu...4000 pcm en 1600 ibu doet niets...lig nu onder een deken met 2 kruiken en heb t nog koud en jankend van pijn. Huisarts gebeld en wordt zo terug gebeld... koorts? Ehm....geen idee... oude kwik thermometer opgezocht eN op de ouderwetse mmanier gemeten....35.9...hmm is die nog wel goed??
:aai:
Sterkte!

• #122.819
Beterschap.

• #122.820

Kun je niet ergens een second opinion krijgen? Of je laten doorsturen naar kaakchirurg?

Ben gisteren ook na veel moeite en drie dagen met 1500 ibuprofen en 4x2 molletjes tóch geholpen door fysio aan rug. Ik had eergisteren al contact opgenomen en gisteren weer. Heb wel een vitale functie, dat leek de doorslag te geven.
Maar ik ben weer pijn vrij.

• Wow
Waarderingen: BB_
Terug
Naar boven