- Waardering
- 20.544
- Lengte
- 1m91
- Massa
- 120kg
- Vetpercentage
- 50%
Houd je wel je leuter in je broek?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Houd je wel je leuter in je broek?
Dan hangt er vanaf, kom je ook?
Chaturbate?Dit weekend al de 5de vrijdag op rij dat we de stad niet in kunnen.
Hoop mijn drinkebroers @Sanca RKO , @MrDroeftoeter en @Vieze jij nog te herkennen na deze lock down.
Zouden we niet eens afspreken op Second Life of een vrijdagmiddagborreltje houden op chat roulette?
Klinkt best gezellig.
Wat is dit?
Ik ga het een kwartiertje onderzoeken, laat het je straks weten

Geen idee maar klinkt echt lekker toch?
Gaat slecht met mijn vader 87jr. Zit nu in een ouderzorg instelling vanwege Corona en beperkte zelfredzaamheid.
Is twee dagen geleden op Covid19 getest en gelukkig negatief. Nu erg verward en hallucineert ook als gevolg van ontsteking ergens in zijn lijf.
Zijn nieren werken al jaren onder de 20% en zijn nu de laatste maanden teruggevallen naar rond de 10%.
Arts heeft me gebeld om behandelplan te bespreken. Dus alles is behoorlijk lastig en vervelend.
Hij heeft ook een niet-reanimeren bepaling in z'n dossier.
Al met al een oude man waarbij zijn lichaam nu langzaam aan het opgeven is.
Nouja dat wilde ik ff kwijt. En nee ik ben niet zielig, dit is gewoon hoe het leven soms gaat.
je kan altijd nog tomatenplukker worden, werk zat.UWV here i come volgende week laatste dienst. Corona slachtoffernja het is mooi weer iig.
Waar kan ik solliciteren?

Zitten in het zelfde schuitje sjef. Aan da mooi weer hedde nie zoveel als ge niet veel ken doen he.UWV here i come volgende week laatste dienst. Corona slachtoffernja het is mooi weer iig.
Ja mooi naar de sportschool.. o wachtZitten in het zelfde schuitje sjef. Aan da mooi weer hedde nie zoveel als ge niet veel ken doen he.

Meat heffen met je rechter hand.
Als jij het zegt
Gvd barstend van de pijn in mijn kaak..straalt uit naar mijn hoofd en schouder nu...4000 pcm en 1600 ibu doet niets...lig nu onder een deken met 2 kruiken en heb t nog koud en jankend van pijn. Huisarts gebeld en wordt zo terug gebeld... koorts? Ehm....geen idee... oude kwik thermometer opgezocht eN op de ouderwetse mmanier gemeten....35.9...hmm is die nog wel goed??
Huisarts maar afwachten![]()

Beterschap.Gvd barstend van de pijn in mijn kaak..straalt uit naar mijn hoofd en schouder nu...4000 pcm en 1600 ibu doet niets...lig nu onder een deken met 2 kruiken en heb t nog koud en jankend van pijn. Huisarts gebeld en wordt zo terug gebeld... koorts? Ehm....geen idee... oude kwik thermometer opgezocht eN op de ouderwetse mmanier gemeten....35.9...hmm is die nog wel goed??
Gvd barstend van de pijn in mijn kaak..straalt uit naar mijn hoofd en schouder nu...4000 pcm en 1600 ibu doet niets...lig nu onder een deken met 2 kruiken en heb t nog koud en jankend van pijn. Huisarts gebeld en wordt zo terug gebeld... koorts? Ehm....geen idee... oude kwik thermometer opgezocht eN op de ouderwetse mmanier gemeten....35.9...hmm is die nog wel goed??