XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #122.765
Heb je wel de mogelijkheid om vanavond nog even te gaan liggen?
Ja hoor... maar ben daar niet zo goed in :angstig: Maar ik had toch een rustdag gepland. Wordt een middag in de zetel voor tv. Niet in de zon want ik zie al rood van gisteren...:cool:

• #122.768
Dit uitzicht
IMG-20200411-WA0009.jpeg

• #122.773
wehrmacht had vrij weinig met politiek te maken hun mars liederen zijn zeer aanstekelijk
Idd. Waren meestal gewoon maar militairen gelijk degene die aan de andere kant stonden. Panzerlied is er zo eentje en 100 man und 1 befehl. dat laatste stelt zelfs het nutteloze ervan aan de kaak. ver van huis en waarom.

• #122.776
1,5 week geleden onverwachts kiues laten trekken ivm kaakontsteking. Na een week nog steeds extreem veel pijn en vloeibaar eten ging al moeizaam.
Donderdag terug... retractiecontrole en dieptereiniging zonder verdoving.. :scold::angstig: Niet fijn... en mijn handen liggen nu nog open van het nagels in mijn handen knijpen tijdens die behandeling :o Nu elke dag 3 x uitspuiten met injectiespuit met ontsmettingsmiddel... pijn wordt alleen maar erger en vannacht om 5:00 weer uitspuiten... er was al niet veel met pasen... Maar met een compleet verrotte kaak, pijn en 4000 mg PCM per dag met wat IBU ernaast en vloeibaar"eten" had ik nu ook niet verwacht de paas in te gaan :sad:
Als het niet met een paar dagen weg is moet ik weer terug...
Damn. Ik hoop dat je snel van je pijn verlost bent.

• #122.777
  • #122.780
Terug
Naar boven