XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #123.023
6 weken verder en nog steeds leven op half vloeibaar... Kaakontsteking wil niet weg ... daarbij aangezichtspijn dus mag lekker naar de neuroloog :sad: zodra er een afspraak gemaakt kan worden... voor nu door op 4000 pcm en Naproxen en extra zenuwpijnremmers...

Helpt je kop tegen de muur rammen ook tegen pijn?? :headbang:

effe kijken of er op het forum nog wat te lachen valt.... als een boer met kiespijn :o

• #123.024
Normaal zou ik nu zeeziek in een kajuitje liggen op weg van Zeebrugge naar Hull voor de 19de S2000 MegaMeet.
Het moest een 5-daagse worden met supertoffe mensen, veel (en snelle) cabrioritjes en ongeneerd veel eten.
In plaats daarvan heb ik vandaag gewerkt en wordt het een weekend binnen zitten en kijken naar de regen :(.

• #123.025
Normaal zou ik nu zeeziek in een kajuitje liggen op weg van Zeebrugge naar Hull voor de 19de S2000 MegaMeet.
Het moest een 5-daagse worden met supertoffe mensen, veel (en snelle) cabrioritjes en ongeneerd veel eten.
In plaats daarvan heb ik vandaag gewerkt en wordt het een weekend binnen zitten en kijken naar de regen :(.
Bekijk het positief. Je bent nu geen zeeziek. :l

• #123.026
En je hebt geld bespaard.

• #123.027
  • #123.028
Ik was liever zeeziek geweest met zicht op een leuk weekend:treuren:.

Niet echt, P&O betaalt niet terug dus het geld van de overtocht zijn we kwijt...
En dan nog, een reis plan je niet met enkel maar de kostprijs in het achterhoofd hé. Dan kan je sowieso beter in je kot blijven ;).
Ik heb een waterbed plus drank nja ik hoor het wel :p

• #123.032
Daarom dat ik er ook niet naar op weg ben hé :roflol:.
a-stupid.jpeg

• #123.034
Huurverhoging van 4.1%. Als 'troost' pas per ingang van 1 aug ipv 1 juli. Van 427 > 437 > 452 euro per maand gegaan voor een enkele kamer van 21m2 en alles gedeeld. 50 euro per maand te veel betalen kon ik mee leven, maar 75 gaat mij te ver. En dan nog het lef hebben om te zeggen dat hij "alleen de huur indexeert met wat wettelijk toegestaan is".

Nu maar de moeite doen om mijn huurverlaging te krijgen met wat wettelijk maximaal is. Ik heb toch niets meer met mijn leven te doen, nu kan ik met een rustig hart maanden in een kut proces zitten met de huurcommisie. Wat fijn dat het zo makkelijk is voor particulieren/verhuurders om de wet te overtreden en meer te kunnen eisen dan wettelijk toegestaan.

• #123.037
Coronasymptomen sinds gisteravond....
Koorts is wel gezakt...zonder medicijnen

• #123.038
Sterkte !

• #123.040
Heb zonet een paar uur geslapen. Voel me al stukken beter; Is wellicht gewoon een kleine verkoudheid of zo. Daar ben ik meestal al gauw vanaf.

Terug
Naar boven