AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #123.061
Pfff das balen dan :(
Eigenlijk best raar dat ze in Nederland nog geen gedegen basisverzekering hebben.
Mijn vrouw heeft toen ze nog in Nederland woonde ooit een volledig gebit stifttanden moeten laten steken vanwege een tandaandoening.
kostte haar ouders toen meer dan een auto :(
Het is juist uit de basis gegaan paar jaar terug.
Zelfde als dieetkosten voor aankomen. Dat wordt niet vergoed en voor obesitas wel ???

Dit geintje kost ca 2000 euro voor 1 kiesje en dan nog 3-6 maanden herstellen van de ingreep...

• #123.062
Nou... dan moet er nog meer uitgetrokken worden en ook langer helen.
Daarbij mag ik niet vliegen ivm fysieke conditie momenteel.... :(
Istanbul is trouwens wel een enomr leuke stad :D

Je kan ook voor 1 implantaat vliegen, is echt de moeite waard. Volgens mij is een implantaat nog geen € 200 inclusief medicatie etc. in een privékliniek.

• #123.063
  • #123.065
Ik las het lieverd :heart: heel veel beterschap. Je gezondheid staat voorop en ik hoop dat je er snel bovenop raakt.
Dank je. :kiss:
Oude schrotbak kopen en erheen rijden :roflol: en dan nog.. buiten gezondheid en kosten...hoe lang zou het nog duren eer je die kant weer op kan vliegen nu met Corona... :o

• #123.066
Oude schrotbak kopen en erheen rijden :roflol: en dan nog.. buiten gezondheid en kosten...hoe lang zou het nog duren eer je die kant weer op kan vliegen nu met Corona... :o

Ik denk dat de Turkse autoriteiten ‘vliegen’ naar Turkije vóór de zomer nog wel mogelijk gaan maken. Anders missen ze miljarden euro’s aan toerisme-inkomsten.

• #123.068

Ik heb een auto en heb nog 1 brug nodig.
Misschien kunnen we met een klein clubje :lick: Merabha Turkije,

• #123.069
Daarnet wou ik een online betaling doen en kwam 0.31 euro tekort.
Toen ik even wou gaan kijken waar al dat geld heen was , tot de volgende observatie gekomen.

Onnodige aankopen over de laatste 30 dagen = €800
Geld gespaard = €250

Conclusie, deze maand toch eens proberen minder aan te kopen.
#consumptiemaatschappij

Laatst bewerkt:
  • #123.071
Wordt niet weggegooid maar verbrand

B73C667F-37AB-4B12-A53D-9F1A5089A4AB.jpeg

• #123.072
  • #123.076
Beide oma’s voelen zich achtergesteld t.o.v. elkaar wat betreft het aantal foto’s en filmpjes wat we sturen en de keren dat we facetimen. :angstig:

• #123.079
Ik was vandaag echt fucking slap, Ik denk dat het cutten zijn tol aan het nemen is.

Helaas omdat ik 1,63m ben en ik het grooste gedeelte van de dag stil zit kan ik ongeveer maar 1600-1800 Kcal eten nu.

Laatst bewerkt:
  • #123.080
Ik was vandaag echt fucking slap, Ik denk dat het cutten zijn tol aan het nemen is.

Helaas omdat ik 1,63m ben en ik het grooste gedeelte van de dag stil zit kan ik ongeveer maar 1600-1800 Kcal eten nu.

Wees gerust, als je wat langer bent en meer nodig hebt merk je dat verschil niet.

Terug
Naar boven